Dark Mode در آی او اس 10

تصویر مفهومی آی او اس 10 با تم تیره؛ سیستم‌عامل موبایلی اپل جذاب‌تر از همیشه

آی او اس 10 یکی از جذاب‌ترین صحبت‌هایی است که این روزها از کاربران گوشی‌های هوشمند اپل شنیده می‌شود. به‌تازگی وب‌سایت MacRumors تصویر مفهومی از این به‌روزرسانی را قرار داده که در آن ما شاهد استفاده از یک تم تیره هستیم. به نظر می‌رسد که سیستم‌عامل موبایلی اپل صاحب Dark Mode یا همان حالت تیره خواهد بود.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC) نزدیک است و این بدان معنا خواهد بود که اطلاعات تازه‌ای از آی او اس 10 ، به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل موبایلی اپل را به دست خواهیم آورد. شایعات عجیبی حول و حوش این نسخه به گوش می‌رسد اما بر خلاف آی او اس 7 ما هیچ تصویری از این به‌روزرسانی را تا به حال ندیده‌ایم.

این شایعات خبر می‌دهند که اپل قصد دارد راحتی استفاده، بهره‌وری قدرت و همچنین ویژگی‌های جدیدی را به آی او اس 10 اضافه کند. در این میان تصویر مفهومی توسط وب‌سایت MacRumors منتشر شده که حاکی از اضافه شدن حالت Dark Mode یا تم تیره رنگ به این سیستم‌عامل است.

اضافه شدن یک تم تیره به آی او اس 10 آن را ایده آل خواهد کرد

اساساً این ویژگی تم کاملاً تیره‌ای را به کاربران ارائه خواهد کرد. آن دسته افرادی که از تم سفید لذت نمی‌برند، قادر خواهند بود از تم تیره آی او اس 10 استفاده کنند. همچنین این حالت تیره استفاده از گوشی هوشمند در شب و محیط‌های تاریک را بسیار سهل و آسان خواهد کرد. این تم علاوه بر رابط کاربری اصلی، می‌تواند در اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل نیز استفاده شود که ایده‌ی خوبی خواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که این تصویر مفهومی بوده و توسط اپل تأیید نشده است؛ اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان را به خود جذب خواهد کرد. به‌خصوص آن که گوگل در سال جاری و در عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو بسیار ضعیف عمل کرد و در واقع توپ را به زمین حریف انداخت، آی او اس 10 می‌تواند با ثابت کردن شایستگی‌های خود و عرضه برای رنج بسیار زیادی از محصولات اپل، گوگل و اندروید را پشت سر بگذارد.

لازم به ذکر است که کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC 2016) از 24 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بله. رابط کاربری اش، وفق العاده خوشکل و باکلاسه

  2. واقعا جذاب به نظر می رسه. خوشم اومد از UX اش