تراشه اسنپدراگون 823

LeEco و معرفی پرچم‌دار جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون 823

تراشه اسنپدراگون 823 به‌زودی وارد بازار خواهد شد. کمپانی LeEco با معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 همه را شگفت زده کرد. این گوشی، Le Max Pro نام داشت. اگرچه این دستگاه نتوانست به فروش خوبی دست یابد؛ اما نام این شرکت را به‌عنوان اولین تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون 820 در بازار مطرح کرد. اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی چینی قصد دارد تا یک‌بار دیگر این عنوان را برای خود به ارمغان آورد.

به گفته‌ی منابع خبری چینی، LeEco مشغول کار بر روی یک برند جدید از گوشی هوشمندی است که از تراشه اسنپدراگون 823 قدرت خواهد گرفت. به احتمال زیاد این دستگاه در کنفرانس جهانی موبایل که در پایان این ماه در شانگهای چین برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، LeEco تبدیل به اولین کمپانی می‌شود که یک محصول مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون 823 را روانه‌ی بازار کرده است. می‌تواند عنوان پر زرق و برقی برای این کمپانی باشد.

در کنفرانس جهانی موبایل پرچم‌دار جدیدی مجهز به تراشه اسنپدراگون 823 خودنمایی خواهد کرد؛ این ادعای کمپانی LeEco است

با توجه به شایعات منتشر شده، تراشه Snapdragon 823 نسبت به اسنپدراگون 820 – تراشه قدرتمند حال و حاضرِ بازار موبایل – قدری ارتقا یافته است. به ادعای این کمپانی، سرعت پردازش این تراشه در کنار برخی از به‌روزرسانی‌‌های دیگری همچون پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530، باند LTE و پشتیبانی از Cat.12 / 13، افزایش یافته است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از 8 گیگابایت حافظه از نوع DDR4 و سنسور دوربین 25 مگاپیکسلی اشاره کرد. مدت‌ها شایعه‌ی استفاده از این تراشه جدید در Galaxy S6 و مدل ایسوس زنفون دلوکس (ASUS ZenFone Deluxe) برای عرضه در برخی بازارهای آسیایی، وجود داشت.

تراشه اسنپدراگون 823گوشی Le Max Pro اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 820

اسنپدراگون 820 در حال حاضر یک تراشه‌ی قدرتمند بوده و در بازار به‌سختی می‌توان تراشه‌ای یافت، که توانایی رقابت با آن را داشته باشد؛ پس با این وجود، دیدن عملکرد تراشه اسنپدراگون 823 نباید خالی از لطف باشد. انتظار می‌رود که این تراشه با افزایش اندکی در عملکرد همراه باشد (در واقع با به‌روزرسانی‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، شاید دیگر به یک رشد قابل توجه، نیازی نباشد)

با توجه به اینکه ورود گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 820 به بازار گوشی در ماه فوریه 2016 اتفاق افتاد، انتظار می‌رود که عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 823 به‌زودی انجام شود. کوالکام معمولا از یک دوره‌ی انتشار سالانه برای تراشه‌های خود تبعیت می‌کرد؛ اما گویی این روند، امسال تغییر کرده است.

در هر صورت، اکنون برای نظر دادن کمی زود است و اطلاعات تائید شده‌ای نیز وجود ندارد؛ اما به ‌نظر می‌رسد که جزئیات تائید شده‌ بیشتری در راه باشد. لطفا کمی صبر کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*