شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

چندی پیش ایلان ماسک، کارآفرین نام آشنا و موفق دنیای تکنولوژی گفت که احتمالا ما انسان‌ها در یک شبیه‌سازی رایانه‌ای قرار داریم. یک لحظه با خود فکر کنید، چرا او باید چنین چیزی را بر زبان بیاورد؟ شاید او یک موجود فضایی است که در میان ما زندگی می‌کند. در ادامه شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک را بررسی می‌کنیم.

شاید خیلی ساده از کنار صحبت‌های ایلان ماسک بگذریم؛ اما اگر بیشتر به رفتار و حرکات ایلان توجه کنید، کم کم به زمینی بودن او شک می‌کنید و به جمع طرفداران ایده‌ی فضایی بودن ایلان ماسک خواهید پیوست. شاید او یک موجود فضایی باشد که از یک کهکشان دیگر برای نجات بشر به زمین آمده و قصد کمک به ما را دارد. برای اثبات این ادعای فضایی بودن ایلان ماسک ، شما را به خواندن ادامه‌ی مطلب دعوت می‌کنیم.

شرکت فضایی SpaceX

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

شرکت خصوصی SpaceX کاری را انجام می‌دهد که بسیاری از کشورها با بودجه‌های فراوان قادر به انجام آن نیستند. این شرکت نه تنها در زمینه‌ی اکتشافات فضایی بسیار موفق عمل کرده، بلکه با دستاوردهایی که به ارمغان آورده تحسین همگان را با خود به همراه داشته است. شرکت SpaceX جز اولین شرکت‌هایی بود که توانست موشک‌های چند بار مصرف بسازد و با این اقدام گامی بلند در اکتشافات فضایی و سفر به فضا بردارد. شاید ایلان ماسک این شرکت حمل‌ونقل فضایی را برای خود ساخته است تا با خیال راحت و به دور از چشم انسان‌ها بتواند به کهکشانی که از آن به زمین آمده، رفت و آمد داشته باشد. ایلان ماسک چندین بار در رسیدن به اهداف خود در SpaceX ناکام بود، اما چرا او هرگز پا پس نکشید و امید خود را از دست نداد؟ به این خاطر که او قصد دارد با موشک‌های ساخت SpaceX به خانه‌ی خود بازگردد.

ایده‌‌ی منفجر کردن سیاره مریخ

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

ایلان ماسک با مطرح کردن ایده‌ی دیوانه‌وار خود در خصوص‌ مسکونی کردن سیاره‌ی مریخ همه را شگفت‌زده کرد. او سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای تبدیل کردن مریخ به سکونت‌گاهی همانند زمین، منفجر کردن قطب‌های سیاره‌ی مریخ با بمب‌های اتمی می‌داند. بازهم برایمان این سوال پیش می‌آید که چرا او می‌خواهد بمب اتمی بر سر یک سیاره‌ی بی‌گناه بیندازد؟ مریخ یخ بسیار زیادی در قطب‌های خود دارد (که در آن دی‌اکسیدکربن قرار دارد) و به نظر ایلان اگر ما یک بمب اتمی را در قطب‌های این سیاره‌ منفجر کنیم، می‌توانیم اتفاقی را که چند میلیارد سال پیش برای زمین افتاد را تکرار کنیم و به مریخ حیات ببخشیم؛ اما شاید او نیت دیگری از این کار در سر داشته باشد. شاید میلیاردها سال پیش موجوداتی در مریخ زندگی می‌کردند که دشمنی زیادی با نژاد ایلان ماسک داشته‌اند و او می‌خواهد با منفجر کردن سیاره‌ی آنها، انتقام نژاد خود را از آنها بگیرد. ممکن است او به این خاطر به زمین آمده باشد که نقشه‌ی انتقام را عملی کند. کسی چه می‌داند، شاید او همچنین چیزی در سر داشته باشد. به هر حال فضایی بودن ایلان ماسک او را از انتقام گرفتن نیز منع نکرده است.

ایده‌ی فرودآمدن بر سطح مریخ

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

درادامه‌ی صحبت‌های جالب ایلان ماسک در خصوص ایده‌ی‌های جالب توجهش، مردم نیز شایعات زیادی در خصوص فضایی بودن ایلان ماسک مطرح کردند. برخی از مردم اعتقاد دارند که دلیل اصرار ایلان برای سفر و زندگی بر روی ماه این است که او می‌خواهد به خانه‌ی خود بازگردد. ایلان پس از رواج یافتن این شایعات در توییتی به این شایعات واکنش نشان داد. او در حساب توییتر خود گفت:

شایعه‌ی ساخت سفینه‌ی فضایی و بازگشت من به سیاره‌ی مادری خود (سیاره‌ی مریخ)، کاملا نادرست است.

مردن در سیاره‌ی مریخ

ایلان ماسک چندین بار گفته است که قصد دارد پس از بازنشستگی به سیاره‌ی مریخ برود و باقی عمر خود را در آنجا بگذراند. شاید او به این دلیل چنین چیزی گفته است که مردم از نیت او برای بازگشت به سیاره‌ی خودش باخبر نشوند.

کمپانی خودروسازی Tesla

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

هیچ کارآفرینی وارد صنعت خودروسازی نمی‌شود، آن‌هم در شرایطی که در سراسر دنیا فروش خودروهای الکتریکی تنها 0.1 درصد از کل ماشین‌های فروخته شده را به خود اختصاص داده باشد. با این حال او زمان، پول و سرمایه‌ی زیادی را خرج شرکت خودروسازی تسلا کرده است. به نظر او با الکتریکی کردن سوخت ماشین‌‌ها می‌توانیم از گرم و آلوده شدن زمین جلوگیری کنیم و گامی در جهت نجات زمین برداشته باشیم. شاید او به‌عنوان یک موجود فضایی بیشتر از ما از خطرات آلوده کردن زمین آگاه است و قصد دارد ما را از یک اتفاق ناگوار نجات دهد.

قابلیت Autopilot

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

شرکت خودروسازی تسلا جز اولین شرکت‌هایی بود که قابلیت رانندگی بدون عامل انسانی را در خودروهای خود قرار داد. او به‌طور تصادفی نام این قابلیت را Autopilot (رانندگی خودکار) گذاشت، شاید او فراموش کرده بود که نسل انسان‌ها به اندازه‌ی نژاد او هوشمند نیستند و استفاده از این قابلیت برای آنها کمی زود است.

باتری‌های Powerwall

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

واقعا چه چیزی در باتری‌های پیشرفته‌ی Powerwall شرکت Tesla وجود دارد که تا این حد خوب عمل می‌کنند؟ راستش را بخواهید هیچکس نمی‌داند.

کارخانه‌ی Gigafactory

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

هیچکس به کارخانه‌ای به آن اندازه بزرگ نیاز ندارد. شاید او به این خاطر این کارخانه‌ را ساخته باشد که با قرار دادن پنل‌های خورشیدی بر روی سقف آن، انرژی کافی برای ارتباط با دوستانش را تولید کند. از طرفی او قصد دارد اینترنت را به فضا ببرد و کار ارتباط با خانه حقیقی خود را بیش از پیش راحت کند.

اطلاعات گسترده‌ی او درباره‌ی خورشید

سال گذشته ایلان گفت که مردم به اندازه‌ی واقعی قدردان خورشید، این غول گداخته انرژی نیستند. او در توییتی در خصوص فیزیک اظهار داشت که:

خیلی جالب است که اگر ما به فیزیک به‌عنوان مجموعه‌ای از الگوریتم‌های فشرده‌سازی هستی نگاه کنیم. درواقع فرمول‌های فیزیکی الگوریتم‌های فشرده‌سازی هستند.

دانش او درباره‌ی قوانین بین‌سیاره‌ای

تابه‌حال با خود فکر کرده‌اید که چگونه امکان دارد که او یک طرح پیشنهادی در خصوص اداره‌ی یک دولت در سیاره‌‌ای دیگر داشته باشد؟ شاید به این خاطر است که او پیش‌تر یک دولت را در یک سیاره‌ی دیگر اداره کرده است. دانش بسیار زیاد او بیش از پیش ما را به ایده‌ی فضایی بودن ایلان ماسک مطمئن نزدیک می‌کند.

اطمینان خاطر او از اینکه به‌راحتی می‌توان با سفینه‌ی Dragon 2 در منظومه‌ی شمسی سفر کرد

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

شاید او قبلا این کار را انجام داده باشد. او در توییتی گفت که:

آیا به نظر شما سفر کردن در خارج از محدوده‌ی زمین و رفتن به سفرهای طولانی‌تر شگفت‌انگیز نیست؟ آن‌هم با سفینه‌ای به اندازه‌ی یک خودروی شاسی بلند (SUV).

او در شهرک Bel-Air در لس آنجلس زندگی می‌کند

تنها کسانی در این شهرک زندگی می‌کنند که تمام چیزی که از لس آنجلس می‌دانند را از تلویزیون مشاهده کرده باشند.

همسر سابق ایلان، او را با کمال احترام یک سایبورگ می‌داند

همسر سابق ایلان اعتقاد دارد که او یک سایبورگ است، اما او را یک ترمیناتور نمی‌داند. به نظر خانم جاستین ماسک (Justine Musk) ایلان گاهی اوقات برای مدتی به یک چیز خیره می‌شود و سپس این جمله را به زبان می‌آورد که من آن چیز را به دست خواهم آورد (و همینطور هم می‌شد). خانم جاستین ماسک پیش‌تر گفته بود که ایلان برای به دست آوردن او بیت به بیت وجودش را مال خود کرده است.

Hyperloop

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

شاید این ایده‌ی او آنچنآن‌هم جدید نباشد؛ اما اگر او با طرح ایده‌های خود ما را به سمت Hyperloop نمی‌کشاند، ما هرگز آن را این چنین جدی نمی‌گرفتیم و برایش وقت نمی‌گذاشتیم. ایده او یک سیستم حمل‌ونقل بسیار سریع در خلا است که بتوان در بالاترین سرعت از مکانی به یک مکان دیگر سفر کرد. آیا ایلان پیش‌تر و در سیاره‌ی خود چیزی شبیه به Hyperloop را ندیده است که قصد دارد آن را در زمین نیز عملی کند؟ شاید. او با طرح این ایده هزاران نفر را در سراسر دنیا به‌سوی این هدف تحسین برانگیز سوق داد.

مد محافظت در برابر سلاح‌های بیولوژیکی (Bioweapon Defense Mode)

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

ایلان ماسک یک دکمه‌ی محافظت در برابر سلاح‌های بیولوژیکی را در مدل جدید خودروی Model X شرکت تسلا قرار داده است. شاید با خود بگویید که او چرا این کار را انجام داده است. به این خاطر که:

او مرتبا در خصوص جنگ جهانی سوم هشدار می‌دهد. ایلان در این خصوص می‌گوید که از نظر من جنگ جهانی سوم دیر یا زود رخ خواهد داد و زمانی که این اتفاق رخ دهد، این جنگ جهانی بسیار مخرب‌تر از جنگ‌های قبلی است و بی‌شک سلاح‌های بیولوژیکی نیز در این جنگ استفاده خواهند شد؛ بنابراین باید از همین حالا به فکر راه‌حلی برای آن باشیم.

ایلان به‌طور مرتب در خصوص فرارسیدن آخرالزمان توسط ربات‌ها هشدار می‌دهد. به نظر شما چرا او یک شرکت تحقیقاتی برای جلوگیری از عواقب مخرب هوش مصنوعی به نام OpenAI تاسیس کرده است؟ چرا او به دنبال تکنولوژی سلاح‌های نظامی خودران نیست؟ چرا او نگران بیش از حد قدرتمند شدن گوگل است؟ شاید او پیش‌تر چنین چیزی را دیده باشد و برای جلوگیری از رخ دادن آن به کمک ما آمده باشد تا ما را از نابودی نجات دهد.

او می‌تواند در زمان سفر کند

ایلان گاهی چیزهایی غیرممکنی را بر زبان می‌آورد که گویی او از همین حالا می‌داند که آنها شدنی هستند. شب گذشته ایلان ماسک در جریان کنفرانس Code با آقای جاشوا تاپولسکی (Jashua Topolsky) صحبت کرد و همچون گذشته چیزهای جالب و شگفت‌انگیزی گفت. در جریان صحبت‌های این دو، آقای تاپولسکی از ایلان پرسید که به نظر تو ما در یک … زندگی می‌کنیم؟ ایلان به سرعت صحبت او را قطع کرد و گفت شبیه‌سازی.

چگونه ممکن است که ایلان چیزی که در سر آقای تاپولسکی بود را حدس بزند؟ آیا این نیز گواهی بر فضایی بودن ایلان ماسک نیست؟

به‌عنوان مثالی دیگر، ایلان صنعت خودروسازی اپل را یک شانس از دست رفته برای این کمپانی قلمداد می‌کند. خودروهای اپل هنوز تولید نشده‌اند، پس او چگونه چنین چیزی می‌گوید؟ شاید او در فضا سفر می‌کند و این را با چشمان خود دیده باشد.

ایلان اصلا شبیه به آدم‌های معمولی نیست

ایلان ماسک در محل کار خود می‌خوابد (چراکه او مانند ما انسان‌ها نیاز به خوابیدن ندارد) و اعتقاد دارد که ماشین‌ها به مانند بچه‌ها تولید می‌شوند (گویی خودش یک ماشین است). بعضی اوقات نیز او سعی می‌کند احساسات خود را با مردم به اشتراک بگذارد، اما همواره در این کار شکست می‌خورد.

در انتها به‌عنوان آخرین سند درباره‌ی فضایی بودن ایلان ماسک به این عکس نگاه کنید

شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک

نظر شما کاربران عزیز گجت نیوز در این خصوص چیست؟ آیا شما با ایده‌ی فضایی بودن ایلان ماسک موافقید؟