گوشی Samsung Galaxy J3 Pro رسما معرفی شد

گوشی Samsung Galaxy J3 Pro در وب‌سایت رسمی کمپانی سامسونگ قرار گرفت. گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7 اج قدرتمندترین دستگاه‌های این کمپانی تا به ‌امروز بوده است. این دو گوشی هوشمند فروش بسیار خوبی برای این کمپانی کره‌ای به همراه داشته و به لطف این فروش بالا، Samsung توانست تا موقعیت خود را در بازار گوشی‌های هوشمند بهبود ببخشد.

می‌شود گفت که این کمپانی تمایل به معرفی گوشی‌های هوشمند کمی در سال داشته که از جمله می‌توان به گوشی پائین رده‌ی Galaxy J2 مدل 2016 اشاره کرد. این گوشی هوشمند در بنچمارک GFXBench و انتوتو رویت شد و به‌تازگی توانست تائیدیه FCC را نیز به ‌دست آورد؛ اما تاکنون توسط سامسونگ معرفی نشده است. در اوایل ماه گذشته رندرهایی از گوشی Galaxy J3 منتشر شد و این کمپانی کره‌ای به‌تازگی آن را اعلام کرده است.

گوشی Samsung Galaxy J3 Pro رسما معرفی شد

سامسونگ گوشی گلکسی جی 3 را معرفی کرد و گوشی هوشمند نسل بعدی آن با نام گلکسی جی 3 پرو، تنها در چین معرفی شد. این گوشی هوشمند در وب‌سایت رسمی سامسونگ لیست شده و در اختیار شرکت China Telecom، یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای کشور چین قرار گرفت و با این تفاسیر پیش بینی می‌شود که عرضه‌ی آن در هفته‌های آینده توسط کمپانی سامسونگ صورت گیرد.

گوشی Samsung Galaxy J3 Pro دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 5 اینچی اچ دی با رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل است. 2 گیگابایت رم داشته و از 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده است. قدرت این دستگاه از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 410 کوالکام با ساختار معماری 64 بیتی، درکنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 306 تامین می‌شود. در پشت گوشی Samsung Galaxy J3 Pro یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.0 قرار گرفته و برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی پاپ، از دو سیم‌کارت و شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی کرده و نیروی خود را از یک باتری 2650 میلی‌آمپر ساعتی فراهم می‌کند.

همانطور که می‌بینید گوشی Galaxy J3 Pro تا حدودی قوی‌تر از نسل پیشین خود عمل خواهد کرد. مدل قبلی این دستگاه به پردازنده‌ی ضعیف‌تری مجهز شده، 1.5 گیگابایت رم داشته و تنها از 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

گوشی Samsung Galaxy J3 Pro با قیمت 990 یوان، چیزی در حدود 150 دلار و از طریق اپراتور China Telecom به‌زودی در چین عرضه خواهد شد. به‌محض آنکه سامسونگ جزئیات انتشار نسخه‌ی بین‌المللی آن را منتشر کند، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*