ویدیویی بسیار عجیب از یک بشقاب پرنده که در یک گرداب آسمانی ناپدید می شود !

ویدیویی بسیار عجیب از یک بشقاب پرنده که در یک گرداب آسمانی ناپدید می شود !

بدون شک تا کنون ویدیوهای بسیاری از بشقاب پرنده ها یا همان یوفوها ( UFO-اشیای ناشناس پرنده ) دیده‌اید که نظریات گوناگونی پیرامون واقعی یا جعلی بودن آنها مطرح است.اما ویدیویی که به تازگی منتشر شده با موارد قبلی بسیار فرق داشته و در نوع خود بسیار جالب و بی نظیر است.در این ویدیو بشقاب پرنده ای دیده می شود که در  که در یک گرداب آسمانی ناپدید می شود !

این ویدیو ظاهرا با موبایل گرفته شده و توسط شخصی در یوتیوب آپلود شده است.متاسفانه مشخص نیست که این ویدیو در کجا و در چه زمانی ضبط شده اما نکته قابل توجه در مورد آن تفاوت بسیار آن با هر آنچه تاکنون از بشقاب پرنده ها یا یوفوها منتشر شده است.

در ویدیوی ادامه مطلب خواهید دید که یک گرداب یا در اصطلاح پورتال بزرگ در آسمان پدید آمده که در حال مکیدن ابرها به درون خود است.پس از چند ثانیه یک شیء نورانی ( بشقاب پرنده ) به درون این پورتال وارد شده و یکباره همه چیز ناپدید می شود.

ویدیویی بسیار عجیب از یک بشقاب پرنده که در یک گرداب آسمانی ناپدید می شود !

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، هنوز مشخص نیست که این ویدیو در کدام کشور در چه زمانی گرفته شده و هیچکس نمی تواند صحت آن را تایید ، یا رد کند.اما به هر حال این ویدیو در چند روز اخیر بسیار سرو صدا به پا کرده و علاقمندان به یوفوها ( بشقاب پرنده ها ) را به شدت هیجان زده نموده است.در ادامه شما را به دیدن این ویدیوی شگفت انگیز دعوت می کنیم :


اشیای ناشناس پرنده ، یوفو یا بشقاب پرنده !

اشیای ناشناس پرنده یا یوفو ( Unidentified flying object | UFO) اصطلاح رایج برای هر پدیدهٔ هوایی است که علت آن نمی‌تواند به‌آسانی و یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود. نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، که در سال ۱۹۵۲ این اصطلاح را ابداع کرده‌است، در ابتدا اصطلاح «یوفو» را به اشیائی که پس از بررسی دقیق توسط محققان متخصص ناشناخته باقی می‌مانَد، اطلاق کرد؛ هر چند امروزه اصطلاح یوفو اغلب برای توصیف هر گونه منظرهٔ ناشناخته که توسط ناظر گزارش می‌شود، استفاده می‌شود.

فرهنگ عامه غالباً اصطلاح یوفو را به‌عنوان یک مترادف برای فضاپیمای بیگانگان استفاده می‌کند. فرقه‌ها با یوفوها همراه شده، و اسطوره‌شناسی و فرهنگ عامه پیرامون این پدیده تکامل یافته‌اند. برخی از محققان در حال حاضر ترجیح می‌دهند برای جلوگیری از سردرگمی و باورهای نادرستی که به‌دنبال اصطلاح یوفو می‌آید، از اصطلاح عام‌ترِ «پدیدهٔ ناشناس هوایی»(به انگلیسی: UAP) استفاده کنند. یکی دیگر از مخفف‌ها برای یوفو، که به‌طور گسترده در زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی و ایتالیایی استفاده می‌شود، “OVNI” است. مطالعات نشان داده‌است که اکثر یوفوهای مشاهده‌شده اجسام متداولی مانند هواپیما، بالون و یا اجسام نجومی ازقبیل سنگ‌های آسمانی یا سیارات درخشان است. همچنین درصد کمی از گزارش‌های مشاهدهٔ یوفوها جعلی است. تنها درصد کمی (بین ۵ تا ۲۰٪) از گزارش‌های مبنی بر رؤیت یوفوها را می‌توان به‌طور مشخص در طبقهٔ «اشیای ناشناس پرنده» به مفهوم دقیق آن قرار داد.

نظر شما در مورد این ویدیو و در کل اشیاء ناشناس پرنده چیست ؟