کالبد شکافی گوشی ZUK Z2

اولین کالبد شکافی گوشی ZUK Z2

اولین کالبد شکافی گوشی ZUK Z2 در چین انجام گرفت. برند ZUK کمپانی لنوو تاکنون سه گوشی هوشمند را روانه‌ی بازار کرده است. ZUK Z1، ZUK Z2 و ZUK Z2 Pro تنها گوشی‌های هوشمندی هستند که توسط این نام تجاری متعلق به Lenovo تولید شده‌‌ و سال گذشته معرفی شدند؛ اما به‌تازگی دو گوشی هوشمند جدید این کمپانی از راه رسیده‌اند.

پرچم‌دار قدرتمند مدل ZUK Z2 با تراشه‌ی اسنپدراگون 820 کوالکام و گوشی ZUK Z2 Pro، پرچم‌داری که به‌غیر از برخورداری از تراشه‌ی اسنپدراگون 820 به 6 گیگابایت رم نیز مجهز شده است. با این تفاسیر می‌توان گفت جراحی پیش رو، اولین کالبد شکافی گوشی ZUK Z2 است.

اولین کالبد شکافی گوشی ZUK Z2 در چین انجام گرفت

گوشی زوک زد 2، گوشی براق و زیبایی به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند دارای یک اسکلت تمام فلزی و دو شیشه در عقب و جلو بوده و در واقع بسیار شبیه به گوشی OnePlus X است. این دو دستگاه حتی از نظر اندازه نیز بسیار به هم شبیه هستند (هر دو از دو نمایشگر 5 اینچی بهره برده‌اند). بهر حال اگر به گالری زیر نگاهی بیندازید، کالبد شکافی گوشی ZUK Z2 را خواهید دید.

تقریبا می‌توان گفت که گوشی زوک زد 2 از طراحی ماژولار برخوردار نبوده و پنل شیشه‌ای پشت آن کمی فرآیند تعمیر این گوشی را پیچیده کرده است. در واقع روند پیاده سازی این دستگاه کاملا با دیگر دستگاه‌هایی که دارای پنل شیشه‌ای در پشت هستند، شباهت دارد. اگر به جزئیات بیشتری نیاز دارید با نگاه کردن به تصاویر بسیاری که در گالری وجود دارد، می‌توانید کل فرایند پیاده سازی را به‌دقت ببینید.

مشخصات گوشی ZUK Z2

گوشی زوک زد 2 دارای یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. 4 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایتی حافظه‌ی داخلی آن، فضای نسبتا خوبی برای ذخیره‌سازی فراهم کرده است. این دستگاه از یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 کوالکام در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530 قدرت می‌گیرد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت آن جای گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

اسمارت فون ZUK Z2 با پشتیبانی کردن از دو سیم‌کارت (دو سیم‌کارت نانو)، مبتنی بر اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و رابط کاربری ZUI 2.0 بر بالای این سیستم‌عامل دیده می‌شود. این گوشی هوشمند با اندازه‌های 8.5 در 68.9 در 141.7، تنها 149 گرم وزن دارد. همچنین لازم به ذکر است که زوک زد از سنسور اثر انگشتی برخوردار شده که در دکمه ‌فیزیکی اصلی آن تعبیه شده است. تصاویر اولین کالبد شکافی گوشی ZUK Z2 را در زیر ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*