Computex 2012 : انتقال اطلاعات بدون نياز آيتيونز با با iFlashDrive

 

 

Computex 2012 فقط براي معرفي محصولات کمپاني‌هاي بزرگ IT نيست، بلکه شرکت‌هاي کوچک نيز مي‌توانند خلاقيت و محصولات کوچک خود را در اين نمايشگاه معرفي کنند. i-FlashDrive يکي از اين محصولات است که با وجود قد و قامت کوچکش، کار خيلي‌ها را آسان خواهد کرد. با اتصال اين داک کوچک به آيفون يا آيپد خود مي‌توانيد از آن به عنوان يک فلش مموري براي افزايش حافظه ابزار خود استفاده کنيد و ضمنا براي انتقال فايل‌ها از کامپيوتر به دستگاه اپل (يا بالعکس) نيازي به نرم‌افزار آيتيونز يا کابل رابط نداريد.

i-FlashDrive در واقع يک فلش مموري با کانکتور 30پين است که در حجم 16.8 و 32 گيگابايت به بازار عرضه مي‌شود. شما اين وسيله را به دستگاه iOS خود متصل مي‌کنيد و سپس برنامه i-FlashDrive را اجرا مي‌کنيد. اکنون هرچه مي‌‌خواهيد را در i-FlashDrive مي‌ريزيد و آيفون شما نيز به سادگي آن را شناسايي کرده و اطلاعات موجود در آن را مي‌خواند.

به اين ترتيب با i-FlashDrive هم حافظه iPhone/iPad خود را افزايش مي‌دهيد و هم اطلاعات مورد نظر خود را به سادگي در آيفون/آيپد خود مي‌ريزيد. البته اگر فايل‌هاي ويدئويي را به i-FlashDrive خود منتقل مي‌کنيد بايد مطمئن شويد که کدک فايل ويديوي مورد نظر شما h.264 باشد.

i-FlashDrive با قيمت پايه 90 دلار به بازار عرضه مي‌شود.


منبع : asia.cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*