زمان دقیق برگزاری کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ اپل اعلام شد

زمان دقیق برگزاری کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ اپل اعلام شد

کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ اپل که اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد، تنها کنفرانس اپل در طول سال است که بر روی مباحث نرم افزاری تمرکز دارد و اپل علاوه بر رونمایی از نسل جدید سیستم عامل‌های همراه و رومیزی خود، از برخی از محصولات سخت افزاری نظیر سری جدید مک‌بوک‌های پرو نیز پرده برداری می‌کند.

پیش از این هم مشخص شده بود که رویداد توسعه‌دهندگان اپل در سال جاری، اواخر ماه خرداد برگزار خواهد شد، اما نکته‌ای که تا به امروز درباره‌ی آن ابهام داشتیم، زمان دقیق برگزاری کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ اپل در این رویداد چند روزه بود که آن‌هم دقایقی پیش و به‌صورت رسمی از سوی کمپانی کوپرتینویی اعلام شده است.

کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ اپل بیست و چهارم خرداد برگزار می‌شود

طبق اعلام رسمی مدیران اپل، سخنرانی و برنامه‌ی اپل در کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ در روز سیزدهم ماه ژوئن ( دوشنبه ۲۴ام ماه خرداد) برگزار خواهد شد. این برنامه راس ساعت ۱۰ صبح به‌وقت محلی غرب آمریکا و ساعت ۹ و نیم شب به‌وقت تهران شروع می‌شود و احتمالا به مدت ۲ و نیم ساعت ادامه داشته باشد.

در این برنامه‌ی اپل در کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ که در تالار اجتماعات مرکز بیل گراهام (Bill Graham) در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا برگزار می‌شود، قرار است پیرامون ورژن‌های جدید سیستم عامل‌های محبوب اکوسیستم اپل صحبت شود و احتمالا از نسخه‌ی آزمایشی آی او اس ۱۰ و OS X ۱۰.۱۲ رونمایی خواهد شد؛ اگر این اتفاق بیافتد، بعد از اتمام مراسم و با وقفه‌ای چند روزه، توسعه‌دهندگان و کاربرانی که در طرح تست نسخه‌های بتای این سیستم عامل‌ها ثبت نام کرده باشند، می‌توانند آنها را دریافت و قابلیت‌هایی جدیدشان را بررسی کنند.

زمان دقیق برگزاری کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ اپل اعلام شد

همچنین مدتی است که شایعاتی مربوط به تولید مدل جدیدی از لپ‌تاپ مک‌بوک پرو در فضای مجازی منتشر شده و احتمال دارد که اپل از این مدل که گفته می‌شود دارای یک نمایشگر لمسی اضافه در قسمت بالایی کیبورد باشد، رونمایی کند و مک‌بوک پروی جدید با طراحی باریک‌تر و زیباتر را به خانواده‌ی بزرگ لپ ‌تاپ‌های خود اضافه کند؛ شایعاتی نیز وجود دارد که گفته می‌شود اپل در این مراسم، نام سیستم عامل مکینتاش را بار دیگر تغییر خواهد داد و این نام از OS X به MAC OS تبدیل خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*