شیائومی می بند ۲ عرضه شد؛ عمر باتری ۲۰ روزه و نمایشگر OLED

شیائومی می بند ۲ عرضه شد؛ عمر باتری ۲۰ روزه و نمایشگر OLED

شیائومی می بند ۲ (Xiaomi Mi Band 2) نسل جدید گجت‌های پوشیدنی هوشمند این کمپانی چینی در زمینه‌ی دیوایس‌های کنترل سلامت و فعالیت‌های ورزشی است که بعد از موفقیت نسل اول می بند که در سال گذشته عرضه شده بود، سرانجام توسط شیائومی و به‌صورت رسمی معرفی شده است.

اگر بخواهیم مهم‌ترین تغییر سری دستبندهای هوشمند این برند را معرفی کنیم، شیائومی می بند ۲ با در اختیار داشتن یک نمایشگر مجزا، اولین انتخاب ما خواهد بود. شیائومی برای اولین بار و در این مدل، یک نمایشگر مجزا از نوع پنل‌های OLED را در می بند ۲ قرار داده است و این موضوع باعث تحول بزرگی در کارکردها‌ی این سری خواهد شد.

کاربران با خرید شیائومی می بند ۲ می‌توانند بدون نیاز به تلفن همراه هوشمندشان، تمام اطلاعات مورد نیاز نظیر شارژ باقی‌مانده، کالری‌های مصرف‌شده، مسافت طی‌شده، ضربان قلب و دیگر فاکتورهای حیاتی را بر روی نمایشگر دستبند هوشمند خود مشاهده کنند؛ کاری که در مدل‌های قبلی تنها با استفاده از نرم افزار مخصوص این گجت بر روی اسمارت فونِ جفت‌سازی‌شده امکان‌پذیر بود.

شیائومی می بند ۲ عرضه شد؛ عمر باتری ۲۰ روزه و نمایشگر OLED

اما به غیر از نمایشگر OLED، قابلیت‌های نرم افزاری بی‌شماری هم به شیائومی می بند ۲ اضافه شده است که شما را برای داشتن فعالیت بیشتر و یک زندگی سالم‌تر کمک خواهد کرد. مهم‌ترین این قابلیت‌ها شامل الگوریتم جدید و پیشرفته‌ای برای سیستم شمردن قدم‌های کاربر که از این پس می‌تواند بین حالت ثابت نشستن و راه رفتن، تمایز قائل شود و دقت بسیار بالاتری را در این زمینه ارائه دهد، پشتیبانی از تماس‌های صوتی، پیام‌های متنی، هشدارهای مختلف، ۷ نوع یادآور متفاوت به روش‌های متنوع و هشدار ساکن بودن بیش از حد و توقف نشستن می‌شوند که تمام این اطلاعات قابل نمایش بر روی نمایشگر می بند ۲ خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود که این محصول از یک سیستم هوشمند جدید و پیشرفته‌تر برخوردار است که می‌تواند کیفیت خواب در ساعات مختلف شب را زیر نظر بگیرد و آمار کاملی را در اختیار کاربر بگذارد. بندهای دستبند شیائومی می بند ۲ از مواد سازگار با پوست دست انسان ساخته خواهند شد و باعث ایجاد حساسیت یا خارش برای استفاده کننده‌ ایجاد نمی‌شوند.

عمر باتری شیائومی می بند ۲ همچنان بالا خواهد بود

شیائومی می بند ۲ عرضه شد؛ عمر باتری ۲۰ روزه و نمایشگر OLED

همچنین خیلی از کاربران قصد دارند که بدانند با اضافه شدن نمایشگر به بدنه‌ی این گجت، آیا طول عمر باتری آن کاهش می‌یابد؟ اما شیائومی این اطمینان را داده است که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و با افزوده شدن ۵۵ درصد به ظرفیت باتری داخلی، کاربران می‌توانند همان ۲۰ روز کارکرد قبلی را این بار به علاوه‌ی بهره بردن از نمایشگر، تجربه کنند.

گفتنی است که قیمت این گجت پوشیدنی احتمالا موفق، علیرغم برخورداری از نمایشگر و امکاناتی که ذکر کردیم، بسیار پایین است و خریداران می‌توانند با پرداخت ۱۴۹ یو‌آن معادل ۲۲.۶۵ دلار، یک عدد از این دستبندهای هوشمند را بر روی دست خود داشته باشند. لازم است بدانید که حدود پنج روز دیگر و از تاریخ هفتم ژوئن (۱۸ام خرداد ماه)، فروش شیائومی می بند ۲ در فروشگاه‌های آنلاینی نظیر Mi.com ،JD.com ،Lynx و حتی Suning آغاز خواهد شد و مدت کوتاهی بعد از آن هم، خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی عرضه‌ی عمومی این محصول را آغاز خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام اگه خراب بشه میشه درستش کرد؟

  2. فوق العادش کمپانی شیایومی