ال جی استایلوس 2 پلاس

ال جی استایلوس 2 پلاس به صورت رسمی معرفی شد

شرکت ال جی از گوشی هوشمند استایلوس 2 پلاس (Stylus 2 Plus) به‌صورت رسمی رونمایی کرد، همانطور که حدس زدید نسخه معمولی این دستگاه یعنی ال جی استایلوس 2 چندی پیش در ایالات متحده آمریکا با قیمت 200 دلار عرضه شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با مشخصات ال جی استایلوس 2 پلاس آشنا شوید.

گوشی هوشمند ال جی استایلوس 2 پلاس از لحاظ طراحی بسیار شبیه به استایلوس 2 بوده و دارای همان ابعاد و همان وزن است. ابعاد این دستگاه 155 در 79.6 در 7.4 میلی‌متر و وزن 145 گرم است. با این حال برخی از مشخصات دستگاه بهبود یافته و ال جی یک دستگاه بهتر را برای عرضه به بازار آماده کرده است. ال جی استایلوس 2 پلاس دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی 1080p بوده در حال که رزولوشن در نسخه قبلی 720p بود.

آن‌طور که پیدا است نام پردازنده دستگاه ذکر نشده اما ظاهرا یک پردازنده هشت هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی قدرت دستگاه را تامین می‌کند، همچنین اعلام شده که استایلوس 2 پلاس با رم 2 یا 3 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسل بوده که کیفت خوبی را ارائه می‌دهد، البته این دستگاه در قسمت پشتی به یک سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه‌نمایش مجهز شده است.

گوشی هوشمند استایلوس 2 پلاس دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده و گزینه 16 گیگابایتی از آن حذف شده است، البته فضای دستگاه قابل ارتقا بوده اما ال جی سقفی را برای آن اعلام نکرده است. علاوه بر این دستگاه فوق به یک باتری 3000 میلی‌آمپری مجهز بوده که انرژی دستگاه را تامین می‌کند. بهترین ویژگی سری دستگاه‌های استایلوس قلم استایلوس بوده، عملکرد فوق‌العاده این قلم طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

باتوجه به اخبار جدید منتشر شده گوشی هوشمند ال جی استایلوس 2 پلاس این هفته روانه بازار تایوان می‌شود و پس از آن پا به بازارهای آمریکایی و اروپایی خواهد گذاشت، البته هنوز به قیمت دقیق این دستگاه اشاره نشده اما انتظار می‌رود که قیمت آن بالاتر از 300 دلار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*