نسخه‌ ویژه شیائومی مکس

استقبال فوق‌العاده چینی‌ها از نسخه‌ ویژه شیائومی مکس ؛ فروش بعدی 18 خرداد

کمپانی شیائومی پس از عرضه فبلت جدید خود تصمیم گرفت تا نسخه‌ ویژه شیائومی مکس (Xiaomi Max Edition) را نیز با تعداد محدودی به فروش برساند. این محصول در دو نسخه معمولی و بالارده قابل عرضه است که نسخه بالارده آن به 4 گیگابایت ظرفیت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

شیائومی مکس 10 مه عرضه شد و نسخه اصلی آن توانست فروش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کند. به‌عنوان مثال می‌توان به چند ساعت اولیه فروش این محصول اشاره کرد که بیش از 100 هزار دستگاه شیائومی مکس به فروش رفت. طی روزهای اخیر نیز این کمپانی نسخه ویژه شیائومی مکس را نیز به تعداد محدودی به‌صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت‌های JD Mall و Xiaomi به فروش رسانده است.

حال فروش نسخه‌ ویژه شیائومی مکس نیز همانند نسخه معمولی آن به محبوبیت بالایی برخوردار است. شیائومی با تمام شدن فروش این تعداد نسخه بار دیگر قصد دارد تا نسخه ویژه این محصول را به مدت 20 روز از امروز (12 خرداد) الی 31 خرداد ماه دوباره آغاز کند.

نسخه‌ ویژه شیائومی مکس

مشخصات مدل معمولی و نسخه‌ ویژه شیائومی مکس

نسخه استاندارد شیائومی مکس (Xiaomi Max) دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی فول اچ‌دی، 3 و 4 گیگابایت رم، 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی، دو اسلات سیم کارت و همچنین تراشه‌ی 650 و 652 است. شیائومی در این فبلت از یک باتری قدرتمند 4,850 میلی‌آمپری استفاده کرده است که در تست‌های اولیه با 2 ساعت کار کردن توسط این گوشی تنها 10 درصد از میزان شارژ این محصول استفاده شده است.

نسخه‌ ویژه شیائومی مکس در دو مدل مختلف عرضه می‌شود. مدل ضعیف‌تر نسخه‌ ویژه شیائومی مکس به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه اسنپدراگون 650 مجهز است و با قیمت 224 دلار عرضه می‌شود. هرچند که مدل مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی این محصول نیز با قیمت 258 دلار عرضه می‌شود.

در سویی دیگر مدل قدرتمندتر نسخه ویژه شیائومی مکس نیز به 4 گیگابایت ظرفیت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود که دارای قیمت 308 دلار است.