گوشی میزو M2 Metal

گوشی میزو M2 Metal تاییدیه‌ی تنا را به‌دست آورد

گوشی میزو M2 Metal در لیست TENAA ظاهر شد و توانست تاییدیه‌ی این آژانس رگلاتوری چینی را به‌ دست آورد. در چند سال گذشته دستگاه‌های Meizu از محبوبیت خوبی در بین کاربران برخوردار شده و موجب رشد قابل توجه این کمپانی چینی در بازار گوشی‌های هوشمند گردید. کمپانی میزو ماه گذشته از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد و بر اساس گزارش‌های رسیده از چین، دو دستگاهی که به این مجموعه اضافه شده در پایان ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

گوشی Meizu PRO 6 Plus دیروز در فضای آنلاین خودنمایی کرده و بر اساس پوستر تبلیغاتی که از این اسمارت فون دیده شد، در سی‌‌ام ماه ژوئن از راه خواهد رسید. هرچند که انتظار می‌رفت گوشی میزو ام 2 متال که از قبل خبرهای مربوط به آن به بیرون درز کرده بود، توسط این کمپانی معرفی شود.

گوشی میزو M2 Metal توانست تاییدیه‌ی تنا را به ‌دست آورد

اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی ادعا کرده بود که دستگاه میزو متال با نام Meizu M3 Metal معرفی خواهد شد؛ اما بر اساس آخرین گزارش‌های به‌دقت آمده از چین، این گوشی هوشمند در لیست تنا تحت عنوان M2 Metal معرفی گردید. دستگاهی که احتمالا نسل بعدی گوشی Meizu M1 Metal بوده که سال گذشته توسط میزو عرضه شد. در هر صورت بر اساس لیست منتشر شده در تنا، گوشی میزو M2 Metal دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. این دستگاه در دو نوع مختلف 2 و 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. مدلی که از 2 گیگابایت رم برخوردار شده، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت و مدل 3 گیگابایت رم به 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. لازم به ذکر است که فضای ذخیره‌سازی در هر دو مدل از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

این گوشی هوشمند نیروی لازم برای روشنایی خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده، دوربینی 13 مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده می‌شود. لیست منتشر شده از تنا ادعا می‌کند که گوشی میزو M2 Metal مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی پاپ بوده و در بالای این سیستم‌عامل گوگل، رابط کاربری Flyme یا YunOS دیده خواهد شد. اسمارت فون Meizu M2 Metal با اندازه‌های 8.3 در 75.6 در 153.6 میلی‌متر، 166 گرم وزن دارد.

اگر به تصاویر این گوشی در لیست تنا نگاهی بیندازید (تصاویر زیر) دستگاهی تقریبا شبیه به آخرین محصول ارائه شده از میزو را خواهید دید که به‌تازگی، توسط این کمپانی وارد بازار شده است. دکمه‌ی اصلی چند منظوره‌ی mBack در زیر نمایشگر آن دیده می‌شود. شایعه شده که این دستگاه در چهاردهم ماه ژوئن عرضه خواهد شد؛ اما کمپانی میزو تاکنون این خبر را تائید نکرده است. در هر صورت با توجه به لیست تاییدیه‌ی تنا از این دستگاه، ورود گوشی میزو M2 Metal به بازار گوشی‌های هوشمند نباید با تاخیر زیادی مواجه باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*