گل‌های طبیعی

گل‌های طبیعی که زینت بخش جواهرات امروزی شده‌اند

اطراف ما، در خانه و محل کار در سفر و سیاحت زیبایی‌های فراوانی مانند گل‌های طبیعی وجود دارند، همه‌ی ما قشنگی‌ها را با زاویه دید منحصربه‌فرد خودمان می‌بینیم. اگر قوه‌ی زیبا بینی خود را وسعت دهیم، می‌بینیم که دنیا پر است از رنگ‌ها و ظرافت‌های بی‌شمار. حال اگر قوه‌ی هنر و خلاقیت را در کنار هم استفاده کنیم زیبایی‌های جدیدی را خلق کرده‌ایم که فقط نگاه کردن به آنها انرژی مثبتی به ما می‌دهد.

هنرهای دستی از تلفیق هنر، خلاقیت و فرهنگ به وجود می‌آیند. با نگرش متفاوت می‌توان بسیاری از اجسام را به اثری هنری تبدیل کرد. فعالان هنری در جهان از مواد قابل بازیافت، اجسام دور ریختنی، تکه پارچه‌ها و خیلی موارد دیگر برای نمایش هنر خود استفاده می‌کنند و حتی این هنر می‌تواند بیانگر پیامی برای انسان‌ها باشد. با تغییرات همه جانبه‌ی زندگی و دنیای انسان‌ها، هنرهای دستی هم از این تغییرات مستثنا نماندند، این هنر نیز رنگ و بوی امروزی به خود گرفته و هنرمندان سعی می‌کنند از روش‌های جدید برای نشان دادن هنر خود استفاده کنند و آن را در انواع صنایع به کار ببرند. برای مثال خانم آدرین دلوو که در زمینه‌ی جواهرسازی فعالیت دارد از گل و گلبرگ برای تزیین و ایجاد طرح‌های جدید بر روی جواهرات استفاده می‌کند. دلوو در رابطه با هنر خود می‌گوید:

علاقه‌ی من به هنر و میل به درست کردن قطعه‌هایی که زیبایی را نشان می‌دهند باعث شد بتوانم جواهراتی با گیاهان طبیعی بسازم.

من از مواد و اجسامی که در اطراف ما نشانه‌هایی از زیبایی هستند استفاده می‌کنم. در درجه‌ی اول از گل‌های طبیعی و گلبرگ‌های آن و گاهی از تصاویر دیجیتالی با کیفیت و حتی تصاویر نقاشی شده بهره می‌برم. گیاهانم را از مناطق مختلف مثل باغچه خانه‌ام و یا در سفرهایم جمع می‌کنم.

گالری تصاویر گل‌های طبیعی در دل جواهرات آدرین دلوو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*