نسخه اگزینوس میزو پرو 6 پلاس در تاریخ 10 تیر روانه بازار می‌شود

شرکت میزو یکی از جالب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است، این شرکت در طول چند سال اخیر رشد بسیاری داشته است و دستگاه‌های باکیفیتی را روانه بازار جهانی موبایل کرده، گوشی‌های هوشمند میزو ام 3، ام 3 نوت و میزو پرو 6 از محصولات این شرکت بوده و در طول 6 ماهه گذشته معرفی شده‌اند. حال باتوجه به گزارش‌های جدید این شرکت قصد دارد که نسخه اگزینوس میزو پرو 6 پلاس را روانه بازار کند.

این گوشی هوشمند از جنس فلز بوده و ظاهرا گواهینامه TENAA را دریافت کرده است، باتوجه به این شایعات منتشر شده طراحی دستگاه فوق بسیار شبیه به میزو ام 2 و ام 3 است، البته نسخه فلزی ام 3 قرار است که در تاریخ 16 ژوئن برابر با 27 خرداد ماه روانه بازار شود، همچنین به‌تازگی شرکت میزو تیزری را منتشر کرده که در آن به تاریخ 30 ژوئن اشاره دارد، باتوجه به منبع این خبر گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس ( Meizu PRO 6 Plus ) در تاریخ 10 تیر ماه روانه بازار می‌شود.

میزو پرو 6 پلاس

تیزر منتشر شده میزو، نام گوشی و همچنین تاریخ دقیق آن را نیز اعلام کرده است، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس دارای پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای اگزینوس 8890 باشد، البته این خبر تایید نشده بود و احتمالات همه چیز را تغییر داده بودند. در نهایت مدیریت این شرکت به‌صورت رسمی اعلام کرد که دستگاه‌های اگزینوس 8890 این شرکت در پاسخ به ZUK است.

به هر حال شرکت میزو سخت‌افزارهای جدید را تایید کرده و به نظر می‌رسد که در اواخر خرداد تا اواسط تیرماه دو گوشی هوشمند جدید برای عرضه به بازار خواهد داشت.آن‌طور که پیدا است استفاده از چیپست اگزینوس به‌منظور بهبود دادن Helio X25 بوده و قطعا شما هم از این آگاه هستید که تا حدودی قدرتمندتر است. جدا از همه این‌ها شایعاتی برای حضور رم 6 گیگابایتی در دستگاه فوق وجود دارد، البته همه این‌ها بر اساس شایعات منتشر شده هستند و مشخصات میزو پرو 6 پلاس هنوز تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*