مشخصات پرچم دار وان پلاس OnePlus 3

سرانجام نسخه‌ی مجهز به 6 گیگابایت رم وان پلاس ۳ مجوز تنا را دریافت کرد

پس از انتشار مشخصات مربوط به نسخه حاوی 4 گیگابایت رم پرچم دار وان پلاس گوشی هوشمند OnePlus 3 ، بالاخره نسخه قدرتمندتر حاوی 6 گیگابایت رم این محصول نیز توانست مجوز تنا را به دست آورد. ظاهراً بین این دو مدل تنها ظرفیت رم و حافظه داخلی متفاوت است و در بخش‌های دیگر همه چیز یکسان است.

مشخصات پرچم دار وان پلاس OnePlus 3چندی پیش به لطف وب‌سایت تنا اطلاعاتی از پرچم دار وان پلاس گوشی هوشمند OnePlus 3 منتشر شد. هرچند که تا به حال اطلاعات نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی این محصول انتشار یافته بود، صبح امروز اطلاعات تازه‌ای از نسخه قدرتمندتر پرچم دار آینده وان پلاس در وب‌سایت تنا قرار گرفت. بدین ترتیب تا به امروز دو مدل مختلف از گوشی هوشمند OnePlus 3 مجهز به 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی موفق به دریافت مجوز تنا شده‌اند.

از نظر طراحی این محصول دقیقاً مشابه نسخه‌ی 4 گیگابایتی خود است. یک قاب فلزی با ظاهری نسبتاً شبیه به گوشی‌های اچ‌تی‌سی در قسمت پشتی، پنل شیشه‌ای 2.5D در قسمت جلویی و همچنین کلید هوم مجهز به اسکنر اثر انگشت مشابه با کلید فیزیکی موجود در گوشی‌های سری Meizu Blue Charm اعضای اصلی تشکیل دهنده این محصول هستند. علاوه بر آن به نظر می‌رسد که پرچم دار وان پلاس گوشی هوشمند OnePlus 3 در رنگ‌های مختلفی از جمله طلایی و مشکی قابل عرضه است.

مشخصات پرچم دار وان پلاس OnePlus 3

بد نیست نگاهی به مشخصات پرچم دار وان پلاس بیندازیم. گوشی هوشمند OnePlus 3 از یک تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 با فرکانس 2.15 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این محصول در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل نخست به چهار گیگابایت ظرفیت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی مجهز است و مدل دوم حاوی شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. هر دو این محصولات درست همانند نسخه گذشته خود به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی مجهز شده‌اند. در قسمت پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و در قسمت جلو نیز شاهد یک دوربین 5 مگاپیکسلی جهت گرفتن تصاویر سلفی هستیم. متأسفانه بنا به دلایلی نامشخص این کمپانی تصمیم گرفته تا از فوکوس لیزری در دوربین محصول جدید خود استفاده نکند. علاوه بر آن باید به وجود یک باتری 3,000 میلی‌آمپری و در رأس بخش نرم افزاری سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 اشاره کرد.

انتظار می‌رود که ما با محصولات مقرون به‌صرفه‌ای روبه‌رو باشیم. منابع مختلفی می‌گویند که نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم این محصول دارای قیمت 308 دلار هستند. بدین ترتیب می‌توان گفت که پس از عرضه این محصول رقابت شدیدی بین گوشی هوشمند OnePlus 3 با شیائومی می 5 و ZUK Z2 به وجود خواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*