محصولات گیمینگ ایسوس

محصولات گیمینگ ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2016

همان‌طور که می‌دانید رویداد کامپیوتکس در جریان است و ایسوس نیز با برگزاری کنفرانس خبری Join The Republic، خبرهای خوشی را برای گیمرها به ارمغان آورده است. ایسوس در رویداد خود از 8 محصول جدید در زمینه‌ی گیمینگ رونمایی کرده که در رابطه این محصولات گیمینگ ایسوس اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ایسوس در این رویداد از پرچم‌دارانی مانند مادربرد گیمینگ Rampage V Edition 10، کامپیوتر رومیزی G31 و لپ تاپ مخصوص بازی GX800 رونمایی کرد. سپس نمایشگر مخصوص بازی با نرخ رفرش 180 هرتز به نام PG248Q، هدست 7.1 کاناله مخصوص بازی Centurion و XG Station 2 و یک داک کارت گرافیک اکسترنال معرفی شد تا کلکسیون محصولات شیک و بالارده‌ی ایسوس تکمیل شود.

محصولات گیمینگ ایسوس

در این رویداد از سری محصولات Strix به نام کارت گرافیک ROG Strix GeForce® GTX 1080 معرفی شد. آقای Jonny Shih از ایسوس با حضور در بر روی سن گفت:

من به دستاوردهایی که ایسوس با ROG در یک دهه گذشته کسب کرده افتخار می‌کنم و نتایج نشان می‌دهد که عملکرد ما موفق آمیز بوده و تضمین می‌کنم که دستاوردهای دهه بعدی نیز هیجان انگیز باشد.

محصولات گیمینگ ایسوس

همچنین نایب رئیس بخش قطعات تجاری و خانگی اینتل، Gregory Bryant، با حضور بر روی سن در زمینه همکاری دو کمپانی گفت:

بیش از سی سال است که اینتل و ایسوس با هم همکاری خوبی در زمینه ساخت قطعات کامپیوتری دارند و به‌شخصه به قدرت شگفت انگیز کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ‌های ROG افتخار می‌کنم. دنیای بازی‌های رایانه‌ای به دنبال رشد است و اینتل نیز با هیجان به دنبال رسیدن به عملکرد و کارایی بالای محصولاتش بوده تا گیمرها را راضی نگه دارد.

محصولات گیمینگ ایسوس

مادربرد/کیس هیبرید ROG Avalon

ROG Avalon برای ایسوس بسیار با اهمیت است زیرا نخستین گام این کمپانی در زمینه‌ی DYI بوده که با تجدید نظر در مورد محدودیت‌های مادربردهای سایز ATX، مادربرد و کیس با یک ماهیت پیوسته طراحی شده است. این مدل با طراحی و بهینه سازی درگاه‌ها به کاربر کمک می‌کند تا قطعات بیشتری را به دستگاه اضافه کند.

محصولات گیمینگ ایسوس

محصول جدید ایسوس از SSD، منبع تغذیه و برد مخصوص به کارت گرافیک بهره خواهد برد تا کاربر بتواند به‌سادگی و بدون نیاز به کابل کشی، سیستم خود را اسمبل کند. در حال حاضر این دستگاه با مادربردهایی که برپایه پردازنده‌ی Z170 هستند عرضه شده و یک بخش ورودی/خروجی ماژولار نیز به انتهای مادربرد می‌توان متصل کرد.

محصولات گیمینگ ایسوس : مادربرد ROG Rampage V Edition

این مادربرد آخرین سری از محصولات ایسوس برای گیمینگ بوده و برپایه‌ی چیپست Intel® X99 طراحی شده است. از سوکت LGA 2011-v3 و آخرین پردازنده‌های Intel® Core™ i7 پشتیبانی خواهد کرد و ویژگی نورپردازی Aura این مادربرد می‌تواند به پنج حالت مختلف تنظیم شود.

محصولات گیمینگ ایسوس

این مادربرد از چندین فناوری اختصاصی بهره خواهد برد تا اورکلاکرهای حرفه‌ای بتوانند از آن‌ها استفاده کنند که شامل ماژول ولتاژ رگلاتور Extreme Engine Digi+ و فناوری T-topology می‌شود. 5-Way Optimization نیز تنها با یک کلیک امکان اورکلاک را به کاربر می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این مادربرد می‌توان به فناوری Rampage V Edition 10، آمپلی فایر SupremeFX Hi-Fi، دو کارت شبکه Intel Gigabit با فناوری GameFirst و SafeSlot اشاره کرد.

محصولات گیمینگ ایسوس : هدست گیمینگ 7.1 کاناله ROG Centurion

این هدست دارای 10 مگنت درایورهای نئودینیومی می‌تواند تمام بازه‌های صوتی را پخش کند. میکروفون دیجیتال آن نیز قابلیت جذب نویز دارد. تمامی صداها در Sonic Studio قابل دسترسی بوده و آمپلی‌فایر صوتی آن نیز در رده HI Fi قرار دارد. محصول ایسوس دارای 2 کاپ گوشی قابل تعویض بوده و استیشن صوتی USB نیز می‌تواند در هنگام بازی صدا را برای گیمر کالیبره و شخصی سازی کند.

محصولات گیمینگ ایسوس

محصولات گیمینگ ایسوس : داک اکسترنال کارت گرافیک ROG XG Station 2

ROG XG Station 2 در حقیقت یک داک اکسترنال کارت گرافیک است که قابلیت واقعیت مجازی را به لپ تاپ‌ها هدیه می‌دهد. این داک مجهز به منبع تغذیه 680 واتی برای استفاده از آخرین کارت گرافیک‌های NVIDIA GeForce GTX و AMD Radeon™ بوده و همچنین مجهز به Thunderbolt™ 3 و 4 پورت USB 3.0 است.

محصولات گیمینگ ایسوس : کارت گرافیک ROG Strix GeForce GTX 1080

یک کارت گرافیک قدرتمند برای گیمرها است که با فرکانس 1,936 مگاهرتز کار کرده و همچنین مجهز به فناوری DirectCUIII بوده و از فن‌های لبه‌دار با عملکرد 0dB برای جریان بیشتر هوا استفاده می‌کند. کارت جدید ایسوس با فناوری FanConnect عرضه شده که 2 هدر 4 پین کنترل شده توسط GPU، به سیستم متصل می‌شود.

محصولات گیمینگ ایسوس

ROG Strix GeForce GTX 1080 از خط تولید تمام خودکار با فناوری Auto-Extreme و قطعات با کیفیت Super Alloy Power تولید شده و از دو پورت HDMI بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*