پورت لایتنینگ آیفون 7

پورت لایتنینگ آیفون 7 با این آداپتور به جک هدفون 3.5 میلیمتری تبدیل می‌شود

یک کارخانه‌ی چینی آداپتوری را تولید کرده است که با آن می‌توان پورت لایتنینگ آیفون 7 را به جک هدفون 3.5 میلی‌متری تبدیل کرد. شایعات زیادی درباره‌ی گوشی‌های اپل آیفون 7 و اپل آیفون 7 پلاس شنیده می‌شود و یکی از جالب‌ترین آنها حذف جک هدفون در این محصولات جدید اپل است.

گویا حذف جک هدفون در آیفون 7 از مرز شایعه گذشته است. امروز کمپانی چینی Tama Electric از سه آداپتور رونمایی کرد که از یک سو به پورت لایتنینگ آیفون 7 وصل شده و در طرف دیگر آن جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است. این دقیقا همان چیزی است که شایعات بسیاری درباره‌ی آن خبر داده بودند. اکنون شاید بتوان با قدرت اعلام کرد که جک هدفون 3.5 میلی‌متری در آیفون 7 اپل حذف شده است.

پورت لایتنینگ آیفون 7 با آداپتورهای Tama Electric به جک هدفون 3.5 میلی‌متری تبدیل می‌شود

یکی از مدل‌های آداپتورهای طراحی شده توسط Tama شامل پورت یو اس بی نیز می‌شود. با این وجود علاوه بر اینکه شما می‌توانید از طریق جک هدفون 3.5 میلی‌متری موسیقی گوش کنید هم‌زمان می‌توانید از پورت یو اس بی برای کارهایی از جمله شارژ دستگاه خود نیز استفاده کنید.

شایعات منتشر شده از قبل نشان می‌دادند که اپل از یک سو با حذف جک هدفون 3.5 میلی‌متری در آیفون 7 قادر خواهد بود که گوشی نازک‌تری تولید کرده و یا فضای بیشتری را برای یک باتری با ظرفیت بالاتر فراهم کند و از سویی دیگر حذف جک 3.5 میلی‌متری راه را برای ضد آب کردن محصول جدید اپل هموارتر می‌کند، حذف یک منفذ یعنی فضایی کمتری برای ورود مایعات به داخل دستگاه وجود دارد و این خود می‌تواند کمک شایانی به اپل برای رسیدن به مقصودش باشد.

پورت لایتنینگ آیفون 7

سه مدل به نمایش درآمده توسط کمپانی Tama Electric آداپتور مدل TSH03JM (همان مدلی است که شامل پورت یو اس بی نیز می‌شود)، TSH02JC و مدل TSH01JC است. تاکنون هیچ جزئیاتی درباره‌ی تاریخ انتشار این سه مدل آداپتور و یا قیمت عرضه‌ی آن منتشر نشده است. این کمپانی همچنین مدلی از هدفون را معرفی کرد که مستقیما به پورت لایتنینگ وصل می‌شود با وجود این هدفون، می‌توان بدون استفاده از این آداپتورها در گوشی iPhone 7 به موسیقی گوش کرد.

پورت لایتنینگ آیفون 7

حال سوال اینجاست؛ کمپانی اپل قصد دارد با فضای به وجود آمده از حذف جک هدفون 3.5 میلی‌متری در آیفون 7 چه کند؟ آیا آیفون نازک‌تری خواهیم داشت یا باتری بزرگ‌تری را خواهیم دید؟ جواب این سوال هنوز در پرده‌ای از ابهام فرو رفته است. باید منتظر خبرهای بیشتری از محصول جدید غول کوپرتینو بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*