اسنپدراگون Wear 1100

کوالکام تراشه‌ی اسنپدراگون Wear 1100 را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد

در طی برگزاری رویداد Computex در تایوان، شرکت کوالکام پردازنده دوم خود را در صنعت گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد. اگر به یاد داشته باشید این شرکت پردازند اسنپدراگون Wear 2100 را در فوریه گذشته رونمایی کرد و حال تصمیم بر گسترش خانواده آن گرفته است و مدل‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. اسنپدراگون Wear 1100 اکنون جدیدترین عضو خانواده پوشیدنی کوالکام است.

باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده اسنپدراگون Wear 1100 برای گجت‌های پوشیدنی کوچک مانند ساعت‌های هوشمند کودکانه، دستبندهای تناسب اندام و هدست‌های هوشمند طراحی شده است. این پردازنده جدید دارای ویژگی‌های جدیدی مانند Save mode و همچنین از نسل بعدی LTE و 3G با Cat 1 پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی استفاده شده در اسنپدراگون Wear 1100 در حقیقت یک پردازنده کوچک بوده که برای دستگاه‌‌های پوشیدنی کم قدرت مناسب بوده و انرژی آن‌ها را به بهترین شکل ممکن تامین می‌کند. چیپست جدید کوالکام دارای پردازنده‌ای برای اپلیکیشن‌های مبتنی بر لینوکس بوده و از مقیاس‌هایی مانند صدا، وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. پردازنده نام برده شده جدا از همه این گفته‌ها دارای موتور یکپارچه iZat بوده که باعث بهینه سازی قدرت خواهد شد.

در طول برگزاری Computex از دستگاه‌های پوشیدنی بسیاری با پردازنده اسنپدراگون Wear رونمایی شد. ساعت هوشمندی که در این رویداد معرفی شد دارای پردازنده Wear 2100 و سیستم عامل اندروید بود. یکی دیگر از دیدنی‌‌های این رویداد WeBandz بود که در واقع به‌عنوان یک دستبند ردیابی ماژولار عمل می‌کرد و برای کودکان، افراد سالمند و همچنین حیوانات خانگی بسیار کاربردی است. البته لازم به ذکر است که این محصول سفارش ایالات متحده آمریکا است.

باتوجه به گفته شرکت کوالکام حدود 45 محصول جدید با پردازنده‌های اسنپدراگون Wear در راه هستند که بیشتر آن‌ها روانه بازار جهانی خواهند شد، البته برخی از محصولات سفارشی برای بازارهای خاص ساخته شده‌اند و شاید برخی از آن‌ها هیچ‌وقت به عرضه جهانی نرسد. البته محبوب‌ترین دستگاه‌های این رویداد برگزار شده در تایوان inWatch و WeBandz بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*