آموزش سفارشی کردن کلیدهای میانبر صفحه‌ قفل گلکسی اس 7 و اس 7 اج

در حال حاضر گلکسی اس 7 و اس 7 اج یکی از بهترین‌های بازار موبایل هستند که در کنگره جهانی موبایل 2016 به‌صورت رسمی معرفی شدند و پس از آن روانه بازار جهانی شدند. اگر اخبار گذشته گجت نیوز را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که دیشب مقاله اختصاصی بررسی گلکسی اس 7 منتشر شد، حال قصد داریم که نحوه سفارشی کردن کلیدهای میانبر لاک اسکرین یا صفحه‌ قفل گلکسی اس 7 این دو دستگاه را به شما آموزش دهیم.

یکی از ویژگی‌های سیستم‌عامل اندروید این است که سفارشی‌سازی محیط رابط کاربری به اوج خود رسیده است. حال اگر شما از دارندگان این دو پرچم‌دار باشید، حتما می‌دانید که اپلیکیشن‌ها یا آیکن‌های پیش‌فرض موجود در صفحه‌ قفل گلکسی اس ۷ یا اس۷ اج دوربین و صفحه شماره‌گیر است. همچنین می‌توان با دوبار فشار دادن کلید Home اپلیکیشن دوربین را فراخوانی کرد. البته این میانبرها بسیار کاربردی هستند اما این احتمال وجود دارد که کاربران به میانبر اپلیکیشن دیگری نیاز داشته باشند، خوشبختانه تغییر دادن این میانبرها بسیار کاره ساده‌ای است.

لیست میانبرهای صفحه قفل گلکسی اس 7 و اس 7 اج دو قسمت سمت چپ و سمت راست تقسیم شده است، شما می‌توانید اپلیکیشن‌های خاص خود را در جایگاه مناسب قرار دهید، البته این اپلیکیشن‌های میانبر محدودیت‌هایی هم دارند و شاید میانبر قرار دادن برخی از آن‌ها امکان پذیر نباشد.

1 – قفل گوشی خود را باز کنید و سپس به منوی تنظیمات یا Settings بروید.

2 – به بخش “Lock screen and security” بروید و پس از آن “App shortcuts” را انتخاب کنید.

3 – اکنون شما می‌توانید به‌سادگی اپلیکیشن‌های دلخواه خود را در قسمت سمت چپ و راست صفحه‌ قفل اضافه کنید، البته لازم به ذکر است که با انتخاب هر اپلیکیشن به‌عنوان میانبر با اپلیکیشن میانبر فعلی جایگزین می‌شود.

4 – اگر به هر دلیلی بخواهید دو میانبرهای صفحه قفل گلکسی اس ۷ را به‌صورت کامل غیرفعال کنید می‌توانید از همان قسمت “App shortcuts” گزینه Disable را انتخاب کنید.

صفحه‌ قفل گلکسی اس 7

کلید یا اپلیکیشن‌های میانبر در گوشی‌های هوشمند تجربه خوبی به کاربر می‌دهد، به هر حال شاید میانبرها برای برخی از خریداران پرچم‌دارها معیار مهمی به شمار آید و شاید میانبرهای صفحه قفل گلکسی اس ۷ از امتیازهای مثبت آن باشد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*