هدست ZTE VR

هدست ZTE VR با سنسورهای سخت‌افزاری مخصوص به‌خود معرفی شد

هدست ZTE VR ، محصول واقعیت مجازی کمپانی زد تی ئی به‌زودی روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد. آخرین پرچم‌دار کمپانی زد تی ئی به‌تازگی معرفی شد. اوایل روز گذشته گوشی هوشمند آکسون 7 با پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 820 و نمایشگر 5.5 اینچی و همچنین یک رم 6 گیگابایتی رونمایی شد. دستگاهی که بسیار قدرتمند و مجهز به نظر می‌رسد؛ هرچند امسال 2016 بوده و زمانی است که پرچم‌داران بسیار قدرتمندی در آن خودنمایی کرده‌اند.

امسال کمپانی ال‌جی از گوشی ال‌جی جی 5 رونمایی کرده و سامسونگ پرچم‌داران GS7 وGS7 اج خود را معرفی کرد. گوشی آکسون 7 کمپانی ZTE نیز به این پرچم‌داران پیوست و در کنار آن هدست ZTE VR نیز معرفی گردید.

به‌عنوان یک هدست واقعیت مجازی، ZTE VR چیزی شبیه به Gear VR سامسونگ به نظر می‌رسد تا گوگل کارت‌برد و دلیل آن نیز وجود سنسورهای سخت‌افزاری است که در این هدست‌های قوی مسیر حرکتی سر کاربر را دنبال می‌کند.

هدست ZTE VR ، محصول واقعیت مجازی کمپانی زد تی ئی به‌زودی روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد

هدست ZTE VR به یک ژیروسکوپ 9 محوره مجهز شده که با یک تاخیر 18 میلی ثانیه‌ای می‌تواند حرکات سر کاربر را به دستگاه منتقل کند (اگر چه زد تی ئی ادعا کرده که این زمان می‌تواند در کمتر از 16.7 میلی ثانیه اتفاق افتد). چنین تاخیر کوتاهی می‌تواند یک تجربه‌ی واقعیت مجازی بسیار هیجان انگیزی را برای کاربر فراهم کند.

از قبل کمپانی ZTE اعلام کرده بود که گوشی زد تی ئی آکسون 7 از پلتفرم واقعیت مجازی جدید اندروید به نام Daydream پشتیبانی خواهد کرد؛ اما برای کاربران زیادی این سوال مطرح می‌شود که چگونه این سازگاری اتفاق خواهد افتاد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از هدست واقعیت مجازی ZTE VR مشخص نیست به‌خصوص برچسب قیمتی که این سازنده قصد دارد برای این محصول در نظر بگیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر دراین‌باره گجت نیوز را روزانه ورق بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*