تماشا کنید: قابلیت SteadyShot در گوشی‌ سونی اکسپریا اکس

تماشا کنید: قابلیت SteadyShot در گوشی‌ سونی اکسپریا اکس

شرکت سونی با انتشار ویدئویی فواید استفاده از قابلیت SteadyShot در گوشی‌ سونی اکسپریا اکس (Xperia X) را به نمایش گذاشت. با ما در گجت نیوز همراه باشید.

انتظار می‌رود که تا یک ماه دیگر گوشی سونی اکسپریا X و اکسپریا X Performance به‌طور رسمی عرضه شوند. این دو گوشی ازنظر مشخصات با یکدیگر وجه تشابه زیادی دارند. برای مثال هردو از یک دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برند. با این ‌وجود هیچ‌یک از این دو گوشی دارای لرزش‌ گیر اپتیکال (Optical Image Stabilization – OIS) نیستند. در عوض این دو گوشی برای گرفتن لرزش‌ها در هنگام گرفتن عکس یا ضبط ویدئو از یک تکنولوژی به نام SteadyShot بهره می‌برند. این تکنولوژی مبتنی بر یک فناوری دیگر به نام لرزش گیر دیجیتال است.

با فعال شدن قابلیت SteadyShot در گوشی سونی اکسپریا اکس تصاویر تقریبا هیچ لرزشی ندارند

روز گذشته شرکت سونی برای نشان دادن قابلیت SteadyShot، یک ویدئوی جالب منتشر کرد. در این ویدئو گوشی سونی اکسپریا X در شرایط فعال و غیرفعال بودن قابلیت SteadyShot مورد آزمایش قرار گرفت. ناگفته پیداست که تفاوت‌ها بسیار آشکار بودند. زمانی که قابلیت SteadyShot فعال است، تقریبا تصاویر هیچ لرزشی ندارند.

البته شرکت سونی از این قابلیت پیش‌تر در تعدادی از گوشی‌های دیگر خود استفاده کرده بود. به‌هرحال نمی‌توان شرکت سونی را برای تبلیغ این قابلیت در گوشی‌های آینده‌ی خود سرزنش کرد.

پیش‌تر در گجت نیوز به‌طور اختصاصی گوشی‌ سونی اکسپریا X را موردبررسی قراردادیم. این بررسی‌های اختصاصی را از دست ندهید. به‌غیراز این دو گوشی، شرکت سونی قصد دارد دو گوشی میان‌رده‌ی دیگر به نام‌های اکسپریا XA و اکسپریا XA Ultra را به‌طور همزمان عرضه کند.

ویدیوی قابلیت SteadyShot در گوشی‌ سونی اکسپریا X


نظر شما در خصوص قابلیت SteadyShot در گوشی سونی اکسپریا X چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.