گوشی CAT S60

پیش فروش گوشی CAT S60 از اواسط خرداد شروع خواهد شد

گوشی CAT S60 به‌عنوان اولین گوشی هوشمند دارای دوربین حرارتی معرفی شد. مردم زیادی دوستدار گوشی‌های جان سخت و بادوام هستند و کمپانی CAT که حدودا از سال 2012 به بعد گوشی‌های خود را روانه‌ی بازار کرد، یکی از کمپانی‌های پیشرو در این صنعت است. به بیان دقیق‌تر این گوشی‌ها توسط یک شرکت بریتانیایی به نام Bullitt Mobile با مسئولیت محدود و تحت لیسانس کمپانی کاترپیلار (Caterpillar) ساخته شده‌اند.

گوشی جدید CAT که CAT S60 نام‌گذاری شده در فوریه‌ی گذشته به‌طور رسمی معرفی شد و اکنون خبر رسیده است که پیش فروش این گوشی در ماه ‌ژوئن انجام خواهد شد. به‌مانند دیگر گوشی‌های برند CAT، گوشی CAT S60 نیز دستگاهی بسیار سرسخت و بادوامی بوده که قادر است سقوط از ارتفاع 6 فوتی (1.8 متری) را تحمل کرده و به مدت 1 ساعت تا عمق 5 متری زیر آب را دوام آورد؛ اما این دستگاه با ویژگی ارائه شده که هیچ گوشی‌ هوشمند دیگری از آن بهره نبرده‌ و آن «یک دوربین حرارتی یکپارچه است.»

گوشی CAT S60این دوربین توسط کمپانی FLIR ساخته شده است. این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری جهان و متخصص در طراحی و تلید دوربین‌های حرارتی، قطعات و سنسورهای تصویربرداری بوده که در سال 1978 و در ایالت اورگان آمریکا تاسیس شده است.

دوربین حرارتی گوشی CAT S60 به کاربر اجازه می‌دهد تا تجسم حرارتی از چیزهایی داشته باشد که با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آن نخواهد بود. این دوربین قادر است تا کنتراست دما و منابع حرارتی تا فواصل 30 متر را تشخیص داده، نقاط از دست دادن حرارت در داخل ساختمان و یا لوازم گرمایشی را پیدا کرده و بدیهی است که در تاریکی مطلق نیز می‌تواند کارایی داشته باشد.

با این دوربین نه تنها می‌توان عکس‌های خوبی گرفت بلکه از قابلیت ضبط ویدیوئی و تایم لپس نیز برخوردار است. کمپانی CAT می‌گوید که مدل S60 یک گوشی ایده‌ال برای ساختمان سازان، متخصصین برق، خدمات اورژانس و کارگران صنعتی است؛ اما هیچ چیزی جلوی شما را برای خرید آن نخواهد گرفت اگر به یک دوربین حرارتی در زندگی شخصیتان نیازمندید.

گوشی CAT S60 به‌عنوان اولین گوشی هوشمند دارای دوربین حرارتی

در کنار این استحکام بالا و دوربین حرارتی، گوشی CAT S60 مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو بوده و با وجود پردازنده‌ی 8 هسته‌ای اسنپدراگون 617 در دسته بندی گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد. این گوشی دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل است. 3 گیگابایت رم داشته و از 32 گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی قابل ارتقا برخوردار شده است. همچنین یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا نیروی لازم برای روشنایی این دستگاه را تامین کند.

پیش فروش گوشی CAT S60 از اوایل ماه ژوئن در اروپا آغاز خواهد شد. احتمالا این گوشی با قیمت 599 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. به نظر گوشی جالبی باید باشد، این‌طور نیست؟

گوشی CAT S60

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من از سایت زیر خرید کردم قیمتشون منصفانه هست
    babest.ir

  2. وارد بازار شده 2 میلیون و 700 تا 2 و 800 برای فروش گذاشتن!خیلی قیمتش بالاس

    • سلام خدا قوت خسته نباشید☺?
      جناب اگه شما این گوشی s60 cat را گرفتین به بنده اطلاع بدین که چطور گوشی هستش .
      ممنون میشم اطلاع بدین .
      09107604420 ***** 09212667821

  3. کی وارد بازارمیشه و قیمت چنده؟

  4. کی وارد بازارمیشه و قیمت چنده؟
    Cat S60

  5. کی وارد بازارمیشه و قیمت چنده؟