گلکسی نوت 7

آیا گلکسی نوت بعدی گلکسی نوت 7 نام دارد؟

همان‌طور که می‌دانید شرکت سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی سری گلکسی نوت است و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این فبلت منتشر شده است. این دستگاه در واقع نسل ششم سری نوت سامسونگ بوده و باید گلکسی نوت 6 نام داشته باشد، اما اکنون با توجه به گزارش‌های جدید سامسونگ قصد دارد که نام سری بعد را به گلکسی نوت 7 تغییر دهد.

ساعاتی پیش یک منبع کره‌ای معتبر اعلام کرد که سامسونگ نسل بعدی سری گلکسی نوت را با گلکسی نوت 7 نام گذاری می‌کند و خبری از گلکسی نوت 6 نیست. آن‌طور که پیدا است علت وجود عدد 7 در گلکسی نوت بعدی، حضور گلکسی اس 7 و اس 7 اج در بازار موبایل است. زمانی که نام دستگاه فوق گلکسی نوت 6 باشد و پرچم‌دار سری اس 7 در بازار حضور داشته باشد، کاربران یک گوشی هوشمند منسوخ شده را احساس می‌کنند.

به هر حال این اولین باری است که سامسونگ از نام سری گلکسی نوت با هدف بازاریابی رد می‌شود، اما سامسونگ این کار را برای سری دستگاه‌های Z که دارای سیستم عامل تایزن هستند انجام داده است. این شرکت از معرفی گلکسی Z2 پرهیز کرد و گلکسی Z3 را رونمایی کرد. از سوی دیگر غول تکنولوژی حتی می‌تواند از نام گلکسی اس 6 نوت برای نسل بعدی فبلت خود استفاده کند.

منبع این خبر در ادامه به طراحی نسل بعدی سری نوت اشاره کرده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که گلکسی نوت 7 را با صفحه‌نمایش منحنی از هردو طرف روانه بازار کند. همتراز کردن دستگاه آینده با نسل فعلی، یعنی گلکسی اس 7 اج کار جالبی است، البته رونمای آن به 21 فوریه برابر با 2 اسفند ماه باز می‌گردد. به هر حال اکنون انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی نوت 7 اج را در آینده‌ای نه چندان دور معرفی کند و شاید هم دو نسخه از آن وجود داشته باشد که شامل نسخه معمولی و نسخه منحنی خواهد بود.

البته هنوز هیچ خبر رسمی در این باره وجود ندارد و گلکسی نوت 7 اج فقط یک نام است، اگر به یاد داشته باشید گلکسی نوت 5 در تاریخ 13 اوت برابر با 21 مرداد ماه در شهر نیویورک معرفی شد و سامسونگ آن را در تاریخ 21 اوت برابر با 31 مرداد ماه روانه بازار جهانی کرد. حال این انتظار را داریم که شرکت سامسونگ گلکسی نوت 7 را زودتر از گوشی‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آقای مبین محمدی توی خود منبع هم نوشته ازیک منبع معتبر کره ای این منبع چیه

  2. نام منبع این خبر چیه؟