هدست واقعیت مجازی اپل

هدست واقعیت مجازی اپل به مرحله تولید نزدیک شده است

همان‌طور که می‌دانید، در خبر قبلی به این موضوع اشاره شد که مدیرعامل کمپانی اپل هم‌اکنون پیرامون آینده محصولات این شرکت در کشور هند به سر می‌برد؛‌ این سفر کاری هر دو جنبه تولید و خرده‌فروشی را دنبال می‌کند. گفته می‌شود یکی از بازیگران هندی با نام عمران هاشمی با تیم کوک دیدار داشته است. حالا پست این بازیگر در فضای مجازی ما را به هدست واقعیت مجازی اپل امیدوار کرده است.

هدست واقعیت مجازی اپل به مراحل تولید نزدیک‌تر شده است

همان‌طور که گفتیم، بازیگری با نام عمران هاشمی با تیم کوک، مدیرعامل کمپانی اپل، طی رویدادی ملاقات داشته است. این بازیگر پس از اتمام رویداد، در صفحه اجتماعی خود تصویری از تیم کوک، خودش و سایر حاضرین منتشر کرده است. نکته عجیب در این پست جنجالی، کپشن هاشمی است. او در متن پست خود این جمله را آورده است: بی‌صبرانه منتظر هدست واقعیت مجازی اپل هستیم.

فناوری واقعیت مجازی یکی از عرصه‌های نوپا در جهان تکنولوژی شناخته می‌شود، اما بسیاری از سازندگان سعی دارند هرچه زودتر محصولات خاص خود را با طعم واقعیت مجازی روانه بازار کنند. در این میان تلاش‌های اهالی کوپرنیتو جهت طراحی و عرضه هدست واقعیت مجازی اپل نیز آن‌چنان غافلگیرکننده نیست.

در واقع این شرکت با ثبت چند پتنت مختلف پیرامون تکنولوژی واقعیت مجازی و ایجاد پست‌های مختلف شغلی نشان داد که در طراحی اولین هدست واقعیت مجازی اپل بسیار جدی است؛ اما با توجه به این موضوع که هنوز هیچ خبری رسما از سوی اپل منتشر نشده است و همچنین این شرکت همیشه پروژه‌های خود را کاملا مخفی نگه می‌دارد، احتمال آن وجود دارد که آقای تیم کوک خبرهای مربوط به اولین هدست واقعیت مجازی اپل را جلوی یک سلبریتی هندی که هیچ ارتباطی با اهالی کوپرتینو ندارد را لو داده باشد. در ادامه توجه شما را به متن پست این فرد در فضای مجازی جلب می‌کنیم:

به کشور هند خوش آمدی آقای کوک (tim_cook@). پس از مشاهده تمامی سخنرانی‌های شما در رویدادهای مختلف، ملاقات شما بسیار عالی بود. بی‌صبرانه منتظر هدست واقعیت مجازی اپل هستیم – عمران هاشمی (emraanhashmi@)

البته ممکن است تمامی این شایعات و جوسازی‌ها در نهایت سوتفاهمی بیش نباشند. ممکن است در این رویداد فردی مستقیما از تیم کوک درباره اولین هدست واقعیت مجازی اپل پرسیده باشد، یا اینکه پیرامون تلاش‌های همکارانش در رقابت با واقعیت مجازی اندروید بحث شده باشد. البته این امکان نیز وجود دارد که عمران هاشمی جزء حاضرین جلسه مکالمات بین تیم کوک و مسئولان عالی رتبه هند بوده و این اطلاعات را از زبان مدیرعامل اپل شنیده باشد.

هدست واقعیت مجازی اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*