آیا این عکس لو رفته می‌تواند اولین تصویر آیفون ۷ باشد؟

آیا این عکس لو رفته می‌تواند اولین تصویر آیفون ۷ باشد؟

عکس لو رفته از آیفون ۷، تصویر آیفون ۷ ، اولین تصویر رسمی از آیفون ۷! این‌ها عبارت‌هایی هستند که این روزها در تیتر بسیاری از اخبار با آن‌ها مواجه می‌شوید؛ اما چند درصد از این تصاویر واقعی هستند؟ معمولا صفر درصد! به‌تازگی نیز تصویر جدیدی منتشر شده که ادعا می‌شود متعلق به iPhone 7 باشد.

وب‌سایت فرانسوی NowhereElse را که احتمالا می‌شناسید. این وب‌سایت سال‌هاست که در زمینه‌ی انتشار تصاویر، قطعات و مشخصات لو رفته از محصولات کمپانی‌های مختلف و به‌خصوص گجت‌های اپل فعالیت می‌کند و به‌نوعی یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های «اخبار زرد اپلی» محسوب می‌شود! خب از آنجا که محصول بعدی اپل نیز قرار است حدود ۴ ماه دیگر پای به جهان بگذارد، به‌ دست آوردن اولین تصویر آیفون ۷ و مشخصات احتمالی این محصول به دغدغه‌ی اصلی مدیران این سایت تبدیل شده است.

به‌تازگی یک عکس لو رفته در این خبرگزاری منتشر شده است که ادعا می‌شود اولین تصویر آیفون ۷ به‌صورت رسمی باشد. این تصویر که ابتدا در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است را در زیر مشاهده می‌کنید و این احتمال وجود دارد که هنگام دیدن آن، در حال نگاه کردن به تصویر آیفون ۷ البته در مراحل میانی تولید باشید:

آیا این عکس لو رفته می‌تواند اولین تصویر آیفون ۷ باشد؟

شایعه‌ی جدید یا تصویر آیفون ۷ در مرحله‌ای قبل از نهایی شدن

از آنجا که این تصویر آیفون ۷ به‌صورت کلی چندان معتبر و تمیز به نظر نمی‌رسد، دو احتمال وجود دارد: اولین احتمال که خیلی هم قوی‌تر از دیگری است، این است که این تصویر، حاصل کار یک فرد کاربلد (شاید هم ناشی!) با نرم افزار فتوشاپ باشد و تنها برای جلب توجه علاقه‌مندان به نسل هفتم اسمارت فون‌های اپل منتشر شده باشد؛ اتفاقی که تقریبا هر چند روز یک بار رخ می‌دهد و ده‌ها تصویر از آیفون بعدی، مک‌بوک بعدی، اپل واچ بعدی و کلا آی دیوایس بعدی در اینترنت منتشر می‌شود.

اما احتمال دومی هم مطرح است و آن‌هم این است که این عکس، مربوط به یک نمونه‌ی طراحی بتا یا چیزی مشابه آن باشد. درواقع ممکن است که این طرح به‌عنوان پایه‌ی اصلی آیفون ۷ در نظر گرفته شود و بعد از تغییرات مختلف و البته یک تمیزکاری گرافیکی نهایی، به مدلی تبدیل شود که قرار است در اواخر شهریور و بر روی صحنه توسط تیم کوک معرفی شود.

خود عکس هم به غیر از تغییر محل نوارهای آنتن و در واقع حذف آن‌ها، مورد قابل بحثی ندارد. لنز دوربین هم به طرز عجیبی، بزرگ به نظر می‌رسد و گویا یک حالت ذره‌بینی به خود گرفته است. فلاش‌های ال ای دی نیز به یک دایره‌ی سیاه‌رنگ تبدیل شده‌اند که مشخص نیست آیا جای آن‌ها در این آیفون خالی است و هنوز بر روی آن نصب نشده‌اند و یا آیفون ۷ قرار است با نوع جدیدی از فلاش دوربین ساخته شود.

جالب است بدانید که حدود یک هفته‌ی پیش، عکس دیگری هم لو رفته بود که ادعا می‌شد متعلق به تصویر آیفون ۷ است و آن عکس لو رفته هم شباهت بسیار زیادی به این تصویر جدید داشت. در زیر می‌توانید این دو عکس لو رفته را در کنار هم مشاهده کنید؛ تصاویری که شباهت بیش از حد آن‌ها به یکدیگر باعث می‌شود که از موضوع حذف نوارهای انتن و طراحی پنل پشتی آیفون ۷ به این شکل تقریبا مطمئن شویم:

آیا این عکس لو رفته می‌تواند اولین تصویر آیفون ۷ باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*