اندروید تی وی شیائومی

اندروید تی وی شیائومی می باکس با پشتیبانی از 4K معرفی شد

اندروید تی وی شیائومی می باکس (Xiaomi Mi Box) محصول جدیدی از این غول فناوری چینی است. این دستگاه که دارای شکل و شمایلی تقریباً مشابه با اپل تی وی است، قدرت لازم را جهت پشتیبانی از پخش محتوای 4K و HDR در خود می‌بیند. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این اندروید تی وی مشخص نشده است.

اندروید تی وی شیائومی می باکس (Xiaomi Mi Box)؛ نخستین محصول بزرگ این غول چینی که به بازار ایالات متحده راه پیدا می‌کند

کمپانی چینی شیائومی یک محصول جدید را معرفی کرده است که به طی کنفرانس توسعه دهندگان خود به‌صورت کامل از آن رونمایی خواهد کرد. این محصول نسل جدید شیائومی می باکس (Xiaomi Mi Box) است که در واقع نخستین اندروید تی وی قابل پشتیبانی از 4K خواهد بود. شیائومی می باکس دارای طراحی ساده و البته سیستم قدرتمندی است و گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند تا از اندروید تی وی استفاده کنند.

شیائومی می باکس در اصل دارای طراحی مربع شکلی است که به رنگ مشکی آغشته شده و از نظر عرض و طول مطابق اپل تی وی است. هرچند که این محصول دارای گوشه‌های گردی است. در زیر قاب این اندروید تی وی ما شاهد یک سیستم قدرتمند هستیم که قادر است تا محتوا را با کیفیت 4K و یا حتی HDR به نمایش بگذارد. همچنین شما قادر خواهید بود توسط فرامین صوتی این اندروید تی وی را کنترل کنید.

اندروید تی وی شیائومی

شیائومی می باکس همان‌طور که گفته شد به‌وسیله فرامین صوتی نیز قابل کنترل است بنابراین شما کار راحتی را برای استفاده بدون هیچ‌گونه کنترلری با آن خواهید داشت. مصرف کنندگان قادر هستند تا از طریق این اندروید تی وی شیائومی وارد فروشگاه بزرگ گوگل پلی شده و اقدام به دریافت مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی کنند که بر روی گوشی‌های اندرویدی نیز قابل اجرا هستند.

متأسفانه اطلاعات بیشتری در خصوص اندروید تی وی شیائومی می باکس منتشر نشده است؛ اما این احتمال وجود دارد که ما با یک محصول مقرون به‌صرفه روبه‌رو باشیم. این محصول نخستین دستاورد بزرگ کمپانی شیائومی است که به خاک ایالات متحده راه خواهد یافت. به نظر می‌رسد برای کسب اطلاعات بیشتر ناچاراً بایستی تا کنفرانس توسعه دهندگان شیائومی صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باید چیز خوبی باشه شرکا مادایران دی ماه رونمایی کرده ولی هنوز هیچ خبری از فروشش نیست