پرخوری و ولخرجی ممنوع؛ دستبند هوشمند Pavlok عادت‌های بد ما را به زور اصلاح می کند!

همه ما عادت‌های بدی داریم، برخی زیاد می خوریم ، برخی زیاد می خوابیم، و برخی هم بسیار ولخرج بوده و بی حساب پول های خود را خرج می کنیم.حالا تکنولوژی یکبار دیگر به کمک ما آمده و دستبند هوشمند Pavlok می خواهد به زور هم که شده عادت‌های بد ما را اصلاح کند !

ولخرجی یکی از عادت های بد ما انسان‌هاست.تاکنون روش های بسیاری برای جلوگیری از ولخرجی و مدیریت منابع مالی ما ارائه شده است.با این حال بازهم بیشتر ما هنوز مدیریت درستی بر پولهای خود نداشته و تا کفگیر به ته دیگ بخورد، به ولخرجی ادامه می دهیم.

پرخوری نیز از دیگر عادت‌های بد و البته خطرناک برای انسان است که علاوه بر هدر دادن پول، برای سلامتی ما نیز بسیار زیان آور است.

دستبند هوشمند Pavlok عادت‌های بد ما را به زور شوک الکتریکی اصلاح می کند!

گجتی که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم ، راهکاری جالب برای جلوگیری از این عادت‌های بد ارائه کرده است.این دستگاه که یک دستبند هوشمند با نام پاولوک(Pavlok) است ، اگر بی حساب پول خرج کنید و یا زیادی بخورید به شما شوک الکتریکی وارد خواهد کرد !

البته این شوک الکتریکی بسیار خفیف است اما به گفته شرکت انگلیسی سازنده دستبند پاولوک(Pavlok) ، این گجت می‌تواند عادت‌های بد افراد نظیر پرخوری و ولخرجی را با تولید پالس‌های الکتریکی خفیف با توان 225 ولت اصلاح کند.

دستبند هوشمند Pavlok

دستبند الکتریکی پاولوک با اتصال بی‌سیم به حساب بانکی افراد در صورتی که موجودی حساب با توجه به تاریخ واریز حقوق و مخارج ماه جاری از حد معینی کمتر شود در هنگام خرید مجدد، یک شوک الکتریکی خفیف به مچ دست وارد می‌کند.این دستگاه همچنین با دریافت اطلاعات عمومی بدن شما نظیر : قد، وزن ، میزان فعالیت و غیره ، جلوی پرخوری ما را خواهد گرفت.

نمونه اولیه دستبند پاولوک در سال 2014 با هدف اصلاح عادت‌های تغذیه‌ای در افراد چاق ساخته شده بود. اما در نمونه جدید با افزایش برخی از امکانات می‌توان دیگر رفتارهای افراد را نیز اصلاح کرد.

سخنگوی شرکت سازنده در مورد عملکرد دستبند جدید عنوان کرد:

با طراحی نرم‌افزار جدید اتصال به حساب بانکی کاربران می‌توان عادت ولخرجی یا خرید بدون نیاز را اصلاح کرد. به این صورت که در هنگام خرید ضروری یا انجام رفتارهای مناسب، دستبند با تولید پالس‌های الکتریکی بسیار ضعیف باعث پایدار شدن یک رفتار می‌شود اما در حالتی که کاربر رفتار نامناسب مثل پرخوری یا ولخرجی را انجام دهد، دستبند با تولید شوک الکتریکی باعث ناراحتی کاربر شده و او را از انجام مجدد آن رفتار منع می‌کند.

مدیریت و برنامه ریزی این دستبند توسط اپلیکیشن مخصوص آن برای تلفن های همراه انجام می شود.از دستبند هوشمند Pavlok همچنین می‌توان در سایر موارد مثل صرفه‌جویی در مصرف برق، آب و تلفن در صورت نصب کنتور هوشمند نیز استفاده کرد.

دستبند هوشمند Pavlok

شرکت سازنده قیمت هر دستگاه از این دستبند الکتریکی هوشمند را 225 پوند(372 دلار) اعلام کرده و کمپین جذب سرمایه این محصول در وب سایت indiegogo با استقبال خوبی توسط کاربران مواجه شده است.

نظر شما در مورد این گجت عجیب چیست ؟ آیا دستبند هوشمند Pavlok می تواند جلوی عادت‌های بد ما را بگیرد ؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه بخوایم بخریم چیکار کنیم اخه