نوبیا زد 11 مکس

بیش از 83 درصد بدنه نوبیا زد 11 مکس را صفحه نمایش آن تشکیل می‌دهد

نوبیا به‌تازگی رندر جدیدی را از گوشی نوبیا زد 11 مکس (Nubia Z11 Max) منتشر کرده است که نشان دهنده فوق‌العاده کم حاشیه بودن صفحه نمایش این محصول است. این کمپانی ادعا می‌کند که بیش از 83 درصد محصول جدید خود را صفحه نمایش تشکیل داده است. علاوه بر آن مدل دیگری نیز به نام زد 11 مکس ادیشن عرضه می‌شود که حاشیه‌های بالا و پایین آن نیز فوق‌العاده کم هستند.

نوبیا زد 11 و نوبیا زد 11 مکس دو مدل تحت لیسانس کمپانی زد تی ای هستند که به‌زودی شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود. هفته گذشته این دو محصول موفق به دریافت تأییدیه تنا شدند و شایعه‌ی عرضه آن‌ها به بازار ایالات متحده نیز به گوش می‌رسد. حال یک رندر جدید از مدل نوبیا زد 11 مکس انتشار یافته است که ادعا می‌کند بیش از 83 درصد این محصول را صفحه نمایش آن تصاحب کرده است.

طراحی با کیفیت به یک معامله بزرگ در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. فلز و شیشه تا حد زیادی جایگزین پلی کربنات شده‌اند و اگر پشت ویترین فروشگاه‌های تلفن هوشمند را نگاه کنید مشاهده می‌کنید که جنس بدنه محصولات جدید همگی درجه 1 و مرغوب هستند.

در کنار حذف بدنه پلاستیکی ما شاهد کاهش ضخامت گوشی‌های هوشمند نیز هستیم. علاوه بر این‌ها دیگر خبری از حاشیه‌های صفحه نمایش نیست و تکنولوژی به سمت و سویی حرکت می‌کند که در سالیان پیش رو می‌توانیم شاهد عرضه محصولاتی باشیم که پنل جلویی آن‌ها را کاملاً صفحه نمایش تشکیل داده است.

در حالی که شایعات حاکی از آن بود که دو محصول نوبیا زد 11 (Nubia Z11) و نوبیا زد 11 مکس (Nubia Z11 Max) از صفحه نمایشی کم حاشیه بهره می‌برند، نوبیا تصویری از مدل مکس این خانواده را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است که تأیید کننده همین قضیه است. این کمپانی ادعا می‌کند که 83.27 درصد گوشی جدید آن‌ها را صفحه نمایش تشکیل داده است. اگرچه شایعاتی در این بین وجود دارد که ادعا می‌کنند شاهد عرضه مدل سومی به نام زد 11 مکس ادیشن (Nubia Z11 Max Edition) نیز خواهیم بود که علاوه بر حذف حاشیه‌های کناری، حاشیه‌های دو سمت بالا و پایین را نیز تا حد امکان کاهش داده است.

مشخصات نوبیا زد 11 مکس

نوبیا زد 11 مکسنوبیا زد 11 مکس دارای ضخامت 7.4 میلی‌متری خواهد بود و طراحی آن نیز فوق‌العاده دلپذیر است. در زیر قاب این محصول شاهد حضور یک تراشه اسنپدراگون 652 هستیم. تراشه‌ای قدرتمند که همراه با یک پردازنده 8 هسته‌ای عملکرد خوبی را از خود ارائه می‌دهد.

از دیگر مشخصات این محصول باید به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی (بر خلاف فبلت‌های QHD دیگر) و همچنین یک باتری قدرتمند 4,000 میلی‌آمپری اشاره کرد. زد تی ای دلیل عدم استفاده از صفحه نمایش باکیفیت‌تری نظیر QHD را عدم تشخیص تفاوت‌ها با چشم در صفحه گوشی هوشمند اعلام کرده است. هر دو مدل زد 11 و زد 11 مکس به رابط کاربری Nubia UI مبتنی بر اندروید 5.1.1 آب‌نبات چوبی مجهز خواهند بود و طی هفته‌های آینده رونمایی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*