دوربین آیفون 7

دوربین آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هر دو حاوی OIS خواهند بود

یک تحلیل‌گر نامی معتقد است که دوربین آیفون 7 (iPhone 7) نیز همانند مدل پلاس خود به سیستم OIS مجهز خواهد بود. علاوه بر آن وی بر این باور است که اپل در کنار سونی قراردادی را با کمپانی ال‌جی نیز منعقد کرده است تا از نظر کمیتی، تأمین سنسورهای دوربین نسل آینده آیفون مشکلی نداشته باشد.

تا به حال ما شایعات زیادی را پیرامون نسل آینده‌ی آیفون‌های اپل که احتمالاً آیفون 7 و 7 پلاس (یا آیفون 7 پرو) نام دارند شنیده‌ایم. به نظر می‌رسد که این دو محصول نسبت به سری 6 آیفون‌ها کاملاً متفاوت باشند و دارای بهبودهای جدی در زمینه سخت افزار و نرم افزاری باشند. به‌خصوص این بهبود در بخش دوربین آیفون 7 و 7 پلاس صورت خواهد گرفت.

دوربین آیفون 7 و 7 پلاس هر دو از سیستم OIS بهره‌مند خواهد بود

چندین شایعه بر این نکته استوار هستند که آیفون 7 پلاس (نسخه بزرگ‌تر آیفون 7) می‌تواند از یک دوربین دو کاناله همراه با سیستم OIS بهره‌مند شوند و مدل اصلی نیز از یک دوربین بدون چنین سیستمی برخوردار خواهد بود. اینک تحلیل‌گر شرکت Nomura Securities معتقد است که دوربین آیفون 7 نیز به این سیستم مجهز خواهد بود. لازم به ذکر است که در حال حاضر دوربین آیفون 6 پلاس و 6 اس پلاس، دو فبلت سری 6 اپل هستند که به این سیستم مجهز هستند و اینک آیفون 7 (iPhone 7) می‌تواند نخستین گوشی 4.7 اینچی اپل باشد که از چنین سیستمی برخوردار خواهد بود. سیستم OIS کمک می‌کند تا شما تصاویر و ویدیو‌های بسیار باکیفیتی را حتی در شرایط نوری کم تولید کنید.

این تحلیل‌گر همچنین اشاره می‌کند که سونی تأمین کننده سنسورهای دوربین آیفون 7 خواهد بود و ممکن است این کمپانی نتواند جوابگوی تولید تمامی سنسورهای دوربین آیفون 7 باشد. چراکه این محصولات همگی دارای دو دوربین در قسمت پشتی خواهند بود. به همین جهت این امکان وجود دارد تا اپل قرارداد دیگری را با کمپانی ال‌جی منعقد کند تا وظیفه تولید برخی از لنز‌ دوربین نسل آینده آیفون را به کمپانی کره‌ای ال‌جی بسپارد.

مطابق سال‌های گذشته انتظار می‌رود که اپل از آیفون‌های نسل جدید خود در ماه سپتامبر رونمایی کند. گجت نیوز شما را با آخرین اخبار و حاشیه‌های پیرامون آیفون 7 و 7 پلاس یاری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*