گوشی هوشمند آیفون ۷

اپل تامین‌کنندگان آیفون ۷ را معرفی کرد؛ عرضه در اوایل پاییز

گوشی هوشمند آیفون ۷ (iPhone 7) رفته رفته روند مهم شدن را طی می‌کند و در حال تبدیل شدن به یکی از تیترهای روزانه‌ی تمام خبرگزاری‌های حوزه‌ فناوری و گجت‌های الکترونیکی است. به‌تازگی نیز اطلاعات جدیدی درباره‌ی کمپانی‌های تامین‌کننده‌ی سخت افزاری شریک در این پروژه منتشر شده است.

بر طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، سه کمپانی بزرگ در راه تولید گوشی هوشمند آیفون ۷ ، اپل را همراهی خواهند کرد. طبق معمول همیشه در تولید آیفون‌های اپل، شرکت تایوانی فاکسکان نقش عمده‌ای در تولید و مونتاژ قطعات این اسمارت فون خواهد داشت و بخش عظیمی از سفارشات تولید و اسمبل‌کردن گوشی هوشمند آیفون ۷ توسط آن‌ها انجام خواهد شد.

کمپانی ریستن (Wriston) که پیش از این هم در زمان تولید بدنه‌ی پلاستیکی آیفون ۵ سی با اپل همکاری داشت، قرار است که بخشی از مونتاژ قطعات گوشی هوشمند آیفون ۷ را بر عهده داشته باشد. به غیر از ریستن و فاکسکان، کمپانی سومی هم در این پروژه با اپل همراهی خواهد کرد و آن‌هم شرکت پگاترون (Pegatron) خواهد بود؛ پگاترون به همراه فاکسکان در بحث تولید قطعات هفتمین نسل از آیفون‌های اپل فعالیت می‌کند.

تاریخ عرضه‌ی گوشی هوشمند آیفون ۷ چه زمانی خواهد بود؟

گوشی هوشمند آیفون ۷

گفته می‌شود که اپل قصد دارد طبق روال چند سال اخیرش عمل کند و با معرفی گوشی هوشمند آیفون ۷ در اواخر شهریور (در کنفرانس سالانه‌ی خود در ماه سپتامبر)، آن را در اوایل فصل پاییز روانه‌ی بازارهای عمومی کند؛ بنابراین زمان عرضه و برنامه‌ریزی‌های عرضه‌ی آن به بازار عمومی و همراه با نسخه‌ی جدید آی او اس، امسال هم تغییری نخواهد کرد و همان روند تولید و عرضه‌ی چند نسل قبلی آیفون دنبال خواهد شد.

با اینکه به عقیده‌ی مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) آنالیزور نام آشنای تشکیلات KGI، آیفون ۷ از تغییرات انقلابی و مهمی برای جلب نظر کاربران برخوردار نخواهد بود، اما اخبار متعددی در هفته‌های اخیر منتشر شده است که نشان می‌دهد این آیفون حداقل در بحث عکاسی و قابلیت‌های تصویربرداری، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت؛ دوربین دوگانه و زوم اپتیکال دو قابلیتی هستند که اگر در آیفون جدید اپل قرار بگیرند، می‌توانند امکانات تصویربرداری آن را چندین پله فراتر ببرند و باعث شوند که اکثر رقبای آیفون ۷ در این زمینه شکست بخورند.

گوشی هوشمند آیفون ۷همچنین جالب است بدانید که به عقیده‌‌ی اکثر کارشناسان، سال آینده (۲۰۱۷) و به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون، اپل برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای تغییرات عمده در طراحی بدنه و امکانات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند محبوب انجام خواهد داد و اکثر برگ‌های برنده‌اش را نه در زمان معرفی گوشی هوشمند آیفون ۷، بلکه در زمان معرفی نسل بعدی رونمایی خواهد کرد.

حتی برخی معتقدند که اپل روال همیشگی‌اش در نام گذاری آیفون را هم کنار خواهد گذاشت و به‌جای آیفون ۷ اس، به‌صورت مستقیم به سراغ آیفون ۸ خواهد رفت تا یک پایان به یاد ماندنی را برای دیوایسی که به گفته‌ی نشریه‌ی تایم، موثرترین گجت الکترونیکی در تمام تاریخ گذشته‌ی جهان بوده است، رقم بزند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*