با ساعت مچی cookoo Watch از آخرین رویداد های تلفن همراه خود مطلع شوید

 

 

امروزه پیشرفت سریع تکنولوژی باعث شده تا شرکت های تولید کننده ساعت های مچی به فکر ارائه ایده های نو و استفاده از آن در تولید ساعت های جدید خود شوند تا با این کار جایگاه خود را در گجت های مورد استفاده بشر حفظ کنند.از این رو شرکت kickstarter همواره ایده های بسیار جالبی را در این ضمینه ارائه داده است که cookoo Watch نام ساعت مچی جدید این شرکت است و در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.

cookoo Watch نام ساعت مچی هوشمندی است که با اتصال به تلفن همراه و یا تبلت شما آخرین رویداد های آنها را بر روی صفحه خود نمایش داده و شما را از آن مطلع سازد که این قابلیت باعث شده تا cookoo Watch را به چیزی بیشتر یک ساعت مچی معمولی مبدل سازد.

ععملکرد cookoo Watch چگونه است؟

هنگامی که شما یک پیام کوتاه،تماس،ایمیل و یا هشداری از سوی شبکه های اجتماعی بر روی گوشی خود دریافت می کنید این اطلاعات از طریق بلوتوث به ساعت شما منتل شده و آیکون های زیبای بر روی صفحه ساعت شما نمایان می گردد تا شما را از آن مطلع سازد و دیگر نیازی نیست که برای مطلع شدن از آنها گوشی خود را مدام از جیب خود درآورده و آن را چک کنید.

 

در حال حاظر این ساعت به تولید انبوه نرسیده است و به صورت آزمایشی با قیمت 100 دلار آمریکا در ایلات متحده به فروش میرسد اما طبق گفته شرکت تولید کننده قیمت عرضه انبوه این ساعت برای مشتری 50 دلار خواهد بود.
در آخر توجه شما را به ویدیویی از این گجت جلب می نماییم:


منبع :kickstarter

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*