گوشی Moto G4 Plus

تصاویر جدیدی از گوشی Moto G4 Plus منتشر شد

تصاویر جدیدی از گوشی Moto G4 Plus منتشر شده و نام گوشی و برخی از ویژگی‌های آن تایید شد. کمپانی Motorola Mobility که از سال 2014 توسط کمپانی لنوو خریداری شد، خود را آماده می‌کند تا از دو گوشی هوشمند اندرویدی خود به‌ نام‌های Moto G4 و Moto G4 Plus پرده‌برداری کند. به لطف تصاویر جدید منتشر شده، اکنون می‌توان تایید کرد که یکی از این دستگاه‌های جدید، حقیقتا Moto G4 Plus نامیده خواهد شد.

دو عکس از این تصاویر بسته‌بندی محصول آینده‌ را نشان می‌دهد. در یکی به‌وضوح می‌توان نام این گوشی را در کنار لوگوی (M(oto دید؛ درحالی که در پشت بسته‌بندی ذکر شده، برخی از ویژگی‌ها و همچنین آرم کمپانی Lenovo به نمایش درآمده است. نام Moto G4 Plus همچنین بر روی محافظ صفحه نمایشی که بر روی گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد در تصویر دیگری که به بیرون درز شده، کاملا مشخص است.

شایعاتی که از قبل عنوان شده بود، نشان می‌داد که گوشی Moto G4 Plus دارای یک اسکنر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش 5.5 اینچی آن با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. این گوشی از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE پشتیبانی کرده و از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای شناخته نشده قدرت خواهد گرفت.

گوشی Moto G4 Plus امروز در مکزیک و هند معرفی خواهد شد

گوشی Moto G4 Plus به 2 گیگابایت رم مجهز شده (در برخی مدل‌ها، این مقدار 3 گیگابایت رم خواهد بود) و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلوی آن برای گرفتن سلفی و ویدئو چت قرار گرفته و در عقب به دوربینی 16 مگاپیکسلی با تشخیص فاز خودکار و فوکوس لیزری مجهز شده است.

درباره‌ی باتری گوشی Moto G4 Plus باید گفت؛ یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که از قابلیت شارژ سریع TurboPower نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

امروز، یعنی در 17 ماه مه، کمپانی موتورولا میزبانی یک رویداد مطبوعاتی در مکزیک و هند را بر عهده خواهد داشت و به‌طور رسمی گوشی Moto G4 Plus و Moto G4 را معرفی می‌کند. به‌زودی همه چیز درباره‌ی این دو محصول جدید کمپانی Motorola مشخص خواهد شد. با ما همراه باشید تا جدیدترین خبرها را با هم مرور کنیم. از گوشی Moto G4 Plus جزئیات بیشتری در راه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*