مشکل آی او اس 9.3.2

آی او اس 9.3.2 آی‌پد‌ پروهای 9.7 اینچی اپل را به دردسر انداخت

بسیاری از کاربران آی‌پد پروهای 9.7 اینچی اپل گزارش داده‌اند که پس از نصب به‌روزرسانی آی او اس 9.3.2 بر روی سیستم خود، آن دچار بریک شده است و عملاً غیر استفاده شده است. اپل هنوز عکس‌العملی به این موضوع نشان نداده است اما کاربران می‌توانند از طریق آیتونز به نسخه قبلی بازگشته تا از شر این مشکل خلاص شوند.

به نظر می‌رسد که این روز‌ها اپل با هر بار انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای محصولات خود به مشکلات جدیدی برمی‌خورد. به‌عنوان مثال می‌تواند به انتشار به‌روزرسانی OS X 10.11.4 اشاره کرد که در نتیجه آن بسیاری از دارندگان مک بوک‌ها گزارش داده بودند سیستم آن‌ها فریز شده است. اینک نیز نوبت به به‌روزرسانی آی او اس 9.3.2 رسیده تا برای آی‌پد پرو‌های 9.7 اینچی اپل مشکل‌ساز شده و آن‌ها را بریک کند.

بار دیگر نصب به‌روزرسانی سیستم عامل آی او اس برای دستگاه‌های اپل دردسرساز شد

با توجه به گزارش‌های مختلفی که از سوی کاربران منتشر شده، بسیاری از دارندگان آیپد پرو‌ 9.7 اینچی اپل پس از نصب به‌روزرسانی آی او اس 9.3.2 تجربه بریک شدن دستگاهشان را به دست می‌آورند. آن‌ها بر روی صفحه نمایش خود با پیغامی مبنی بر Error 56 مواجه می‌شوند که در واقع آن‌ها را وادار به وصل شدن به آیتونز می‌کند.

به همین ترتیب کاربران زیادی گزارش داده‌اند که دیگر دستگاه آن‌ها کار نمی‌کند و بدون استفاده شده است. با توجه به این پیغام Error 56، این قضیه یک مشکل سخت افزاری بوده و به کاربران توصیه می‌شود با نصب آخرین نسخه از برنامه آیتونز بر روی کامپیوتر خود اقدام به بازیابی نسخه گذشته آی او اس نمایند.

مشکل آی او اس 9.3.2

بدیهی است که این قضیه گریبان تمامی کاربران اپل را نگرفته است؛ اما گزارش‌های زیادی از سرتاسر جهان در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده است که نشان دهنده گسترده بودن این مشکل است. این بدین معنی است که شاید اپل تمامی جوانب را برای ارسال به‌روزرسانی آی او اس 9.3.2 در نظر نگرفته است و در آینده‌ای نزدیک شاهد ارسال به‌روزرسانی مکمل دیگری برای رفع این مشکل به وجود آمده خواهیم بود.

این نخستین باری نیست که به‌روزرسانی‌های اپل برای آیفون‌ها دردسرساز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*