فیلم Captain America: Civil War

فیلم Captain America: Civil War برنده هفته دوم باکس‌آفیس شد

همان‌طور که می‌دانید کاپیتان آمریکا یکی از ابرقهرمان‌های سری کمیک‌های مارول کامیکس است، این شخصیت در فیلم‌های بسیاری حضور داشته، اما تنها دو هفته از اکران آخرین فیلم این شخصیت که کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) نام دارد گذشته است. حال با توجه به گزارش‌های جدید، فیلم Captain America: Civil War برنده هفته دوم باکس آفیس شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

داستان فیلم Captain America: Civil War دنباله داستان فیلم‌های نخستین انتقام‌جو و سرباز زمستان است، کاپیتان آمریکا و ابرقهرمان‌های سری انتقام‌جویان به محافظت از دنیا ادامه می‌دهند، اما این تیم پس از تصویب قانون جدیدی برای نظارت بر فعالیت‌های آن‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند و در مقابل همدیگر قرار می‌گیرند. این فیلم به کارگردانی برادران روسو تهیه شده است و فیلم‌برداری آن از آوریل 2015 آغاز شد که درنهایت هم‌اکنون دو هفته از اکران آن گذشته است. در ادامه نگاهی کوتاه به 5 فیلم برتر این هفته باکس آفیس خواهیم داشت. مارول هنوز برنده باکس آفیس این هفته است.

1. فیلم Captain America: Civil War

فیلم Captain America: Civil War

فیلم Captain America: Civil War در هفته گذشته یعنی همان ابتدای اکران، در صدر جدول باکس‌آفیس قرار گرفت و اکنون در هفته دوم همچنان جایگاه رتبه اول را حفظ کرده است. این فیلم در هفته دوم 72.56 میلیون دلار فروش داخلی داشته که 59.5 درصد از این رقم در هفته دوم کسب شده است. اکنون این فیلم با فروش در بازار خارجی مبلغی بیشتر از 940.89 میلیون دلار به ارمغان آورده است. جالب است بدانید که بودجه ساخت این فیلم 250 میلیون دلار بوده است.

2. فیلم The Jungle Book

فیلم Captain America: Civil War

قطعا با داستان The Jungle Book یا کتاب جنگل آشنایی دارید. فیلم جدید سینمایی این سری داستان پسری 12 ساله را روایت می‌کند که از دوران کودکی در جنگل در کنار حیوانات خطرناک بزرگ شده است. 5 هفته از اکران این فیلم گذشته و در این هفته 17.76 میلیون فروش داشته است. بودجه ساخت این فیلم 175 میلیون دلار بوده و فروش جهانی آن 828.06 میلیون دلار بوده است

3. فیلم Money Monster

فیلم Captain America: Civil Warداستان این فیلم از این قرار بوده که شخصیت اول فیلم یک مجری تلویزیونی است و در طی برنامه‌های خود توصیه‌های اقتصادی را مطرح می‌کند. مردی با توصیه‌های این شخصی تمام ثروت خانوادگی خود را از دست می‌دهد و او را گروگان می‌گیرد. 27 میلیون دلار هزینه ساخت این فیلم بوده و تاکنون 15 میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم در جایگاه سوم باکس‌آفیس قرار دارد.

4. فیلم The Darkness

فیلم Captain America: Civil War

فیلم The Darkness داستان یک نیروی مافوق طبیعی است که موجب آزار و اذیت یک خانواده می‌شود. این فیلم با فروش 5.18 میلیون دلار در جایگاه پنجم باکس‌آفیس قرار گرفته است.

5. فیلم Mother’s Day

فیلم Captain America: Civil War

این فیلم داستان زنی است که از شوهرش طلاق گرفته و سرپرستی دو فرزند را بر عهده دارد. همسر سابق او دوباره ازدواج می‌کند و اتفاق‌های جالبی در فیلم رخ می‌دهد. این فیلم در جایگاه پنجم باکس‌آفیس با فروش 3.29 میلیون دلاری قرار گرفته است. هزینه ساخت این فیلم 28.75 میلیون دلار بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بودجه کپیتان آمریکا 400 میلیون بودش