آیا گوشی مرموز در بانک اطلاعاتی صادرات هند گلکسی اس ۷ اسپرت است؟

آیا گوشی گلکسی اس ۷ اسپرت در دست ساخت است؟

سامسونگ مدت‌هاست که دیوایس‌های خود را برای طی کردن آزمایش‌های فنی خاصی به کشور هند ارسال می‌کند تا در آزمایشگاه‌های این کشور، روند توسعه و تست‌های پایانی را طی کنند. به‌تازگی نیز به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی اس ۷ اسپرت (Galaxy S7 Sport) وارد این کشور شده باشد.

یک لیست جدید منتشر شده در سایت هندی Zauba که پایگاه اینترنتی حاوی بانک اطلاعاتی صادرات کشور هند به‌حساب می‌آید، نشان می‌دهد که یکی از دیوایس‌های سامسونگ با شماره مدل SM-G880 وارد این کشور شده است. بعد از انتشار این لیست، خیلی از کاربران و کارشناسان گمانه‌زنی‌هایی را شروع کرده‌اند که این محصول مرموز، همان گلکسی اس ۷ اسپرت سامسونگ است.

البته طبیعتا نظر این دسته از کاربران قطعی نیست و خیلی‌های دیگر هم حدس‌های متفاوتی می‌زنند؛ برخی معتقدند که این شماره مدل مختص به مدل جدیدی از گلکسی اس ۷ اکتیو (اسمارت فون سالانه‌ی سامسونگ با مقاومت بالا و بدنه‌ی دارای طرح‌های نظامی) است که به‌صورت اختصاصی برای اپراتور مخابراتی اسپرینت (Sprint) تولید شده است.

احتمال اینکه دیوایس SM-G880 یکی از مدل‌های گلکسی اس ۷ باشد، چه مدل اکتیو و چه گلکسی اس ۷ اسپرت، بسیار بالاتر از حدس‌های دیگر است زیرا قیمت این اسمارت فون در این لیست، ۳۱ هزار و ۸۷۶ روپیه‌ی هند نوشته شده است که این قیمت می‌شود معادل ۴۷۷ دلار آمریکا و چنین دیوایس نسبتا گران‌قیمتی نمی‌تواند یک محصول میان رده باشد.

گلکسی اس ۷ اسپرت یا یک مدل جدید از سری اکتیو؟

سامسونگ پیش از این هم اسمارت فون‌های گلکسی اس ۵ اکتیو مخصوص اپراتور آمریکایی AT&T را با شماره مدل SM-G860، گلکسی اس ۵ اسپرت مخصوص اپراتور اسپرینت را با شماره مدل SM-G870 و گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو مخصوص اپراتور AT&T را با شماره مدل SM-G890 را عرضه کرده بود و با توجه به نزدیکی شماره مدل‌های این محصولات، این گوشی جدید هم به‌احتمال‌زیاد دنباله‌ی یکی از سری‌های اکتیو یا اسپرت سامسونگ خواهد بود؛ هرچند که گلکسی اس ۷ اکتیو پیش از این با شماره مدل SM-G891A در نتایج بنچمارک نشان داده شده است و این می‌تواند احتمال عرضه‌ی گلکسی اس ۷ اسپرت را بالاتر ببرد.

البته در پایان این نکته را هم در نظر داشته باشید که دیوایس‌هایی که نامشان داخل لیست‌های سایت هندی Zauba منتشر می‌شود، ممکن است که به مرحله‌ی تولید عمومی نرسند و در همان مراحل آزمایشی اولیه باقی بمانند؛ بنابراین ممکن است که این گوشی مرموز با شماره مدل SM-G880 نیز نه یک مدل اکتیو، نه یک مدل اسپرت و بلکه تنها یک دیوایس آزمایشی برای پروژه‌های آینده‌ی کمپانی کره‌ای سامسونگ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*