5 گوشی هوشمند ضد آب سال 2016

5 گوشی هوشمند ضد آب مناسب برای تابستان 95

یک گوشی هوشمند ضد آب می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد. با نزدیک شدن به فصل گرم سال، یکی از جذابیت‌های مهم توریستی دریاها و مناطق خوش آب و هوا هستند. بدون شک رفتن به چنین مکان‌های زیبایی عکاسی با گوشی هوشمند را نیز می‌طلبد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آن را معرفی کنیم.

تابستان نزدیک است و بهترین زمان است تا استراحت کوتاهی را بعد از یک سال تحصیلی و یا کاری داشته باشیم. قطعاً لذت بردن از این تعطیلات در کنار گوشی هوشمندمان دو چندان خواهد شد.

معمولاً گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز دارای قدرت بیشتری می‌شوند تا سفرهای شما لذت بخش باشد، ظرفیت باتری آن‌ها افزایش میابد, اما هنوز مشکل بزرگی برای اکثر گوشی‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی وجود دارد. آن آب است. در واقع عدم ضد آب بودن گوشی‌ها منجر می‌شود که بعضاً شما نتوانید بسیاری از فعالیت‌های فیزیکی را انجام دهید.

قابلیت مقاومت در برابر آب یکی از ویژگی‌های جذابی است که یک گوشی هوشمند ضد آب را برای افراد فعال به انتخابی ایده آل تبدیل می‌کند. این در حالی است که ما طی سال‌های گذشته تنها شاهد عرضه چند گوشی هوشمند ضد آب محدود به بازار بوده‌ایم که از مشخصات خوب و مناسبی برخوردار بوده‌اند.

اگر قصد دارید تا برای تابستان پیش رو یک گوشی هوشمند ضد آب تهیه کنید، تمامی تبلیغات برندهای مختلف را فراموش کنید. در این مقاله به معرفی 5 گوشی هوشمند ضد آب که بهترین عملکرد را به همراه خواهند داشت معرفی می‌کنیم. بنابراین با این پست خودتان را آماده‌ی یک تابستان هیجان انگیز با گوشی هوشمند خود کنید.

5 گوشی هوشمند ضد آب برای فصل گرم سال 1395

  1. گلکسی اس 7 / اس 7 اج سامسونگ (دارای مجوز IP68)

5 گوشی هوشمند ضد آب سال 2016

دو پرچم‌دار سال 2016 سامسونگ نقطه قدرتمند آغازین این معرفی هستند. نه تنها این دو محصول از جذاب‌ترین پرچم‌داران عرضه شده در سال جدید هستند، بلکه با ارائه امکانات فوق‌العاده در تمامی شرایط آب و هوایی (زیر باران، درون آب و غیره)، تابستان شما را جذاب‌تر از هر زمان دیگری خواهند کرد.

بعد از آن که سامسونگ گلکسی اس 6 را با بدنه‌ای مقاوم در برابر آب به بازار عرضه کرد، امسال زمان آن فرا رسید تا محصولات جدید خود را نیز به همین روال عرضه کند. سامسونگ می‌گوید که گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) می‌توانند به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورند.

  1. موتورولا دروید 2 (پوشش دافعه آب)

5 گوشی هوشمند ضد آب سال 2016

موتورولا صاحب یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب است که البته مدل جدیدتر موتو ایکس Pure Edition نیز به همین ویژگی تجهیز شده است؛ اما شاید برای شما این سؤال پیش آید که چرا ما دروید 2 (Motorola Droid 2) را انتخاب کردیم؟ دلیل اصلی این انتخاب فراتر از ضد آب بودن این محصول است. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش دفع کننده آب مجهز است که علاوه بر آن دارای مقاومت زیادی در برابر ضربه نیز خواهد بود.

البته باید در نظر داشته باشید که این محصول تماماً ضد آب نیست. بنابراین نمی‌توانید آن را با خودتان به زیر آب ببرید. دروید 2 تنها از یک پوشش دفع کننده آب نانو بهره می‌برد تا گوشی شما در زیر باران و خیس شدن مقاوم باشد.

  1. کت اس 60 – Cat S60 (مقاومت در برابر آب یک ساعت تا عمق 5 متری آب)

5 گوشی هوشمند ضد آب سال 2016

به دنبال یک گوشی هوشمند می‌گردید که حتی در برابر انفجار هسته‌ای هم مقاوم باشد؟ درحالی‌که چندین مدل هندست ضد آب وجود دارد، گوشی هوشمند کت (Cat) تنها گزینه‌ای است که مقاومت خوبی را در برابر آب از خود نشان می‌دهد و آن را «مقاوم‌ترین گوشی هوشمند دنیا در برابر آب» می‌نامند.

درحالی‌که محصولی مانند گلکسی اس 7 سامسونگ می‌تواند تا عمق 1.5 متری آب و به مدت نیم ساعت دوام بیاورد، شما می‌توانید از این محصول به‌راحتی در عمق 5 متری و به مدت 1 ساعت استفاده کنید. صفحه نمایش این گوشی هوشمند تعامل خوبی را با اثرات مرطوب و خیس خواهد داشت. علاوه بر آن سازندگان گوشی کت شما را با یک دوربین 13 مگاپیکسلی باکیفیت تشویق می‌کنند تا تصاویر زیبایی را در زیر آب تهیه کنید. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند ضد آب برای تابستان شما فوق‌العاده باشد.

  1. اکسپریا ایکس سونی (ضد آب اما غیررسمی)

5 گوشی هوشمند ضد آب سال 2016

آخرین سری از محصولات ضد آب سونی، خانواده اکسپریا زد 5 بود. پس از آن شاهد رونمایی از سه محصول به نام‌های اکسپریا ایکس (Xperia X)، ایکس ای (Xperia XA) و ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) بودیم. سونی رسماً اعلام نکرده که اعضای این خانواده ضد آب هستند؛ اما سخنگوی این کمپانی اعلام کرده که نه تنها گوشی‌های نام برده با پاشیده شدن آب بر روی آن‌ها مشکلی نخواهند داشت، بلکه می‌توانند برای زمان کوتاهی حتی درون آب نیز مقاومت کنند.

البته در صورت خریدن این محصولات که از اواخر ماه جاری عرضه می‌شود ما پیشنهاد نمی‌کنیم که آن‌ها را به زیر آب ببرید چرا که گارانتی خود را از دست خواهند داد. فقط در هنگام خیس شدن این گوشی خیالتان از بابت سلامت آن راحت باشد.

  1. اپل آیفون 6 اس (ضد آب اما غیررسمی)

5 گوشی هوشمند ضد آب سال 2016

آیفون 6 اس (iPhone 6S) را می‌تواند تنها نماینده غیر اندرویدی گوشی‌های ضد آب دانست. اپل وقتی این محصول را عرضه کرد شعار تبلیغاتی مربوط به آن را « به آیفون ضد آب جدید سلام کنید» انتخاب کرد. البته این بدان معنا نیست که شما می‌توانید در اعماق آب نیز شاهد مقاومت محصول خود باشید، بلکه تنها درصورتی‌که هندست شما خیس شد خیالتان از این بابت راحت باشد که به همین آسودگی آب درون آن نفوذ نخواهد کرد.

آزمایش‌های اخیر نشان می‌دهد که آیفون SE اپل فاقد چنین مقاومتی از سوی آب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. امروز گوشیم خیس شد و صفحش روشن وخاموش میشد من اومدم با سشوار بیست دقیقه با باد سریع و خنک تمامی قسمت هارو خشک کردم و الان درست شد.

  2. برترین گوشی های ضد اب دنیا
    که برند رو گرفتن
    S7 edge / s7 رتبه اول
    ایفون 7 / ایفون 7 plus
    Sony x profomance
    سه رتبه اول
    و چهارم هم sony xz
    پنجم s5
    ششم s4 active

  3. پس سونی زد فایو کو؟ من شخصا چندبار گوشیو به طور کامل بردم زیر اب هیچیش نشده
    توی حمام هم بردم
    اینم اضافه کنید
    انقدر طرفداری سامسونگو نکنید:)

  4. سری z سونی ضد آب هست. ( فکر کنم ۲ ساعت در عمق ۵ متری هم مقاوم است)
    تصاویر گوشی z با دوربین ۱۳ مگا با وجود اینکه محصول سال ۲۰۱۳ میباشد، اما با کوشی های ۲۰۱۶ سامسونگ قابل مقایسه هست.
    .

  5. خیلی ممنون از مطالبتون
    واقعابرندسامسونگ ازهمه بهتره وبرای هرنیازی جواب گو هستش
    سونی هاهم خیلی عقب موندن
    کسی نمیتونه باS هارقابت کنه کم میارن

  6. پس سلطان سونی Z5 Premium کو؟؟

  7. گجت نیوز لطفا هر چیزیو ترجمه نکن گل من
    زد آب یعنی سونی
    اینا چیه گذاشتی
    فقط ایکس؟
    من واقعا دیگه حرفی ندارم گل من

  8. خیلی باحال نشون دادید که طرفدار سامسونگ هستید
    پایه گذار ضد آب بودن گوشی سونی اما فقط یه گزینه از سونی وجود داره و 8 تا گوشی دیگش که ضد آبه کشک :))))))))))))))))))

    • درود بر شما
      خیر دوست عزیز سیاست گجت نیوز طرفداری از هیچ برند و محصولی نیست
      این مقاله ترجمه شده هستش و بر اساس مقاله اصلی نوشته شده که انتهای این پست لینکش رو میتونید ببینید.

  9. Xperia xp مجوز ip68 داره،ی جور میگن انگار فقط سامسونگ ضد آبه