فیلم جدید ایکس من

داستان فیلم جدید ایکس من در فضا روایت خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید هرروزه فیلم‌های جدیدی در ژانرهای متنوع، توسط کارگردان‌های مختلف ساخته می‌شود، البته در میان این عناوینی وجود دارد که طرفداران برای انتشار قسمت بعدی آن لحظه شماری می‌کنند. یکی از به یاد ماندنی‌ترین فیلم‌های سینما، سری ایکس من (X-MEN) است. اکنون اطلاعات جدیدی درباره فیلم آینده ایکس من منتشر شده است. برای دیدن جزئیات این خبر در ادامه با کجت نیوز همراه باشید.

برایان سینگر یکی از کارگردان‌های مشهور آمریکایی است که ساخت چهار نسخه از سری ایکس من را بر عهده داشته، او به‌تازگی مصاحبه‌ای را با وب سایت Fandango درباره آخرین عنوان این سری یعنی X-MEN: APOCALYPSE داشته که در طی آن به جزئیاتی درباره قسمت بعدی این فیلم اشاره کرده است. ظاهرا قسمت بعدی این فیلم در فضا روایت خواهد شد.

گفته‌های برایان سینگر درباره قسمت بعدی ایکس من:

این چیزی است که با سیمون کینگر مدت‌ها پیش درباره آن بحث کرده بودیم. هر قسمت از این فیلم، دوره‌ای از زمان‌های گذشته و گاهی اوقات آینده را نشان داده است و سرگرمی خوبی را ایجاد کرده و شاید تغییر کلی مکان روایت داستان بهتر باشد.

در حال حاضر کتاب‌های کامیک بسیاری با موضوع سفر در زمان وجود دارد، البته در سری ایکس من هم به سفر در زمان اشاره شده است، اما تنها چیزی که در فیلم ساخته نشده، جنگ بین بیگانگان و ایکس من است. به هر حال از هر نظری ساخت قسمتی با این موضوع بسیار جالب خواهد بود. من از طرفداران بزرگ STAR WARS و STAR TREK هستم و کاوش در ایکس من جدید با موضوع فضا و بیگانگان جذابیت را به اوج می‌رساند.

برایان سینگر درباره قسمت فعلی ایکس من یعنی APOCALYPSE نظرهای جالبی را داشت، اگرچه او کارگردان این قسمت بوده اما به یکنواختی کاراکترها اشاره کرد. به هر حال آن‌طور که پیدا است سینگر قصد تولید نسخه‌ای متفاوت را از X Men دارد. او در نظر دارد که از شخصیت‌های اصلی فیلم Days of Future Past برای قسمت بعدی استفاده کند، شخصیت‌هایی که در قسمت‌های 1 تا 3 حضور داشته‌اند. به هر حال این خبر برای طرفداران سری X Men بسیار خوشحال کننده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*