گوشی موتو جی 4

تصویر رندر گوشی موتو جی 4 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

در حال حاضر تقریبا تمامی مشخصات و اطلاعات پیرامون گوشی موتو جی 4 (Motorola G4) که قرار است همین سه‌شنبه در هند رونمایی شود را می‌دانیم. موتورولا پس از معرفی سری جی در سال 2013، به موفقیت‌ خوبی دست یافته است. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

گوشی موتو جی 4 لنوو بدون دکمه فیزیکی هوم عرضه می‌شود

پس از استقبال بی‌نظیر مردم هند و برزیل از این سری، حالا موتورولا امسال می‌خواهد دو نسخه از موتو جی را روانه بازار کند. گفته می‌شود این دو محصول با نام‌های موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس عرضه می‌شوند. طبق شایعات منتشر شده، تنها تفاوت بین این دو نسخه، حسگر اثرانگشت در نسخه پلاس محصول است.

در روز شنبه یکی از لودهنده‌های معروف (Evleaks)، تصویری از این محصول در شبکه‌ اجتماعی منتشر کرد – البته هنوز از نام نهایی این محصول مطمئن نیستیم. همراه با این تصویر، عبارت «به برادر کوچک خود سلام کنید» در توییتر منتشر شده بود. اگر موتو ایکس را به‌عنوان برادر بزرگ و پرچم‌دار در نظر بگیریم، احتمالا این تصویر مربوط به موتو جی 4 است. برخی دیگر از کاربران معتقدند تصویر منتشر شده مربوط به سری جدید موتو E بوده که موتو جی 4 به‌عنوان برادر بزرگ آن شناخته می‌شود.

گوشی موتو جی 4با این حال وقتی به نمای جلوی تلفن در تصویر لو رفته توجه می‌کنیم، مشخصات و ویژگی‌های آن ما را به یاد موتو جی 4 می‌اندازد. تلفن موتو جی 4 پلاس در تصاویر لو‌رفته خود شامل یک دکمه فیزیکی به همراه سنسور اثر انگشت است. با این حال در تصویر جدید، نسخه معمولی این تلفن همچون تلفن‌های نکسوس گوگل از دکمه فیزیکی بهره نمی‌برد. همچنین این نکته را بگوییم که والپیپر رسمی اندروید نسخه 4 جلی‌بین را آنچنان جدی نگیرید و این تصویر به معنای پایین بودن نسخه اندروید محصول نیست؛ سازندگان در اکثر دستگاه‌های AOSP اندروید از این نسخه قدیمی بهره می‌گیرند.

در هفدهم می، دو شرکت لنوو و موتورولا تلفن جدید موتو جی را در هند رونمایی می‌کنند. البته ممکن است این محصول به مدت محدود تنها در کشور هند ارائه شود. احتمالا عرضه جهانی محصول توسط کمپانی لنوو در اوایل ماه ژوئن اتفاق می‌افتد. به هر حال، موتو جی 4 تلفن قدرتمند و جذابی است که به‎زودی روانه بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*