گزارش مالی ایسوس سال 2016

افزایش 7.7 درصدی درآمد شرکت ایسوس نسبت به سه ماهه اول سال گذشته

بالاخره ایسوس (Asustek Computers) هم گزارش مالی سه ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد. بر اساس این آمار به نظر می‌رسد که درآمد ایسوس به لطف محصولات با کیفیت خودش توانسته نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته با رشدی 7.7 درصدی همراه شود. خبری که می‌تواند قبل از عرضه نسل سوم گوشی‌های زنفون ایسوس خوش‌یمن باشد.

با انتشار این گزارش مالی نسل سوم گوشی‌های هوشمند ایسوس جذاب‌تر از همیشه خواهند بود

کمپانی تکنولوژی تایوانی ایسوس (Asustek Computers) اواخر هفته گذشته گزارش مالی سه ماهه نخست سال 2016 میلادی را منتشر کرد. به‌عنوان بخشی از این گزارش آمده است که درآمد تلفیقی سه ماهه نخست سال جاری ایسوس حدود 3.38 میلیارد دلار بوده است. 66 درصد این درآمد از خرید و فروش کامپیوترها به دست آمده است و 17 درصد نیز به فروش گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های موبایلی اختصاص یافته است. 14 درصد دیگر به فروش قطعات کامپیوتر و 3 درصد باقیمانده نیز مرتبط با اینترنت اشیاء است. این کمپانی لپ‌تاپ‌های سری ZenBook، گوشی‌های اندرویدی پرطرفدار ZenFone، تبلت‌های برند ZenPad و همچنین گجت‌های پوشیدنی سری ZenWatch را تولید و به بازار عرضه کرده است.

گوشی های زنفون ایسوس

با تکیه بر اطلاعات منتشر شده در این گزارش مالی، درآمد کمپانی تایوانی ایسوستک در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته میلادی با افزایش 7.7 درصدی روبه‌رو بوده است و نسبت به سه ماهه چهارم سال گذشته نیز شاهد افزایش 11.24 درصدی در این درآمد بوده‌ایم. از کل این درآمد 48 درصد آن مربوط به بازار آسیا و 35 درصد آن نیز از سوی بازار اروپا به دست آمده است که مهم‌ترین بخش‌های فروش محصولات این شرکت را شکل می‌دهند. علاوه بر آن آمریکای شمالی نیز دارای سهم 17 درصدی در فروش سه ماهه نخست سال 2016 این کمپانی است.

این آمار نشان می‌دهد که ایسوستک در فروش محصولات خودش موفق ظاهر شده است. تا اواخر ماه جاری این کمپانی نسل سوم گوشی‌های هوشمند خودش را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به فروش موفقیت آمیز نسل‌های گذشته، انتظار می‌رود که ایسوس در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند نیز سهم بیشتری را از بازار جهانی تلفن همراه به دست آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*