گلکسی نوت 6

سامسونگ طراحی سیستم‌عامل گلکسی نوت 6 را آغاز کرده است

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی سامسونگ در سال جاری حداقل یک دستگاه قدرتمند و حرفه‌ای دیگر را روانه بازار می‌کند. منظور ما فبلت بزرگ و قدرتمند گلکسی نوت 6 (Samsung Galaxy Note 6) است که برای کاربران حرفه‌ای طراحی می‌شود. با مشروح خبر همراه گجت‌نیوز باشید.

گلکسی نوت 6 به‌زودی از راه می‌رسد

همچون گذشته انتظار می‌رود فبلت نوت 6 از قدرت سخت‌افزاری به‌مراتب بیشتری از گلکسی S7 بهره ببرد. همچنین از جمله سایر پیش‌بینی‌های احتمالی پیرامون نسل ششم سری نوت سامسونگ می‌توان به ضد آب و غبار بودن، نسخه خمیده و گران‌تر و ارائه نسخه اروپایی (که نوت 5 بنا به دلایل نامعلوم از آن بهره نمی‌برد) اشاره کرد.

شایعات اخیر از برنامه‌های سامسونگ جهت برگزاری رویدادی در اواسط ماه اوست خبر می‌دهند که احتمالا گلکسی نوت 6 در این مراسم رسما رونمایی خواهد شد. سامسونگ احتمالا نمی‌خواهد رقیب همیشگی‌ خود، آیفون 7 (iPhone 7)، آمار فروش نوت 6 را تحت تاثیر قرار دهد. به هر حال به نظر می‌رسد رونمایی و عرضه از این فبلت قدرتمند – همراه با قلم S-Pen -حدود یک ماه قبل از معرفی آیفون 7، بتواند کمک شایانی به کمپانی کره‌ای کند.

طبق اظهارات افشاگران که با سامسونگ در ارتباط هستند، کمپانی کره‌ای هم‌اکنون در حال طراحی بخش نرم‌افزاری گلکسی نوت 6 هستند. شماره مربوط به این پروژه هم‌اکنون N930FXXU0APE1 است اما این شماره احتمالا با ساخته شدن بیلد‌های جدید تغییر خواهد کرد. طبق سنت همیشگی، سیستم‌عامل فبلت‌های سری نوت سامسونگ شباهت زیادی به برادر کوچک‌تر آن – گلکسی S7 – دارند، با این تفاوت که رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ برای صفحه‌نمایش بزرگ و قابلیت‌های اختصاصی قلم نوت ویرایش می‌شود. گفته می‌شود سامسونگ برای نوت 6، همچون بلک‌بری از یک رابط‌ کاربری جدید با سیستم ارتباطی منسجم (All-in-One) بهره می‌گیرد؛‌ همچون BlackBerry Hub. در حال حاضر از سایر غافل‌گیری‌های سامسونگ خبری در دست نیست.

حالا با تلاش‌های سامسونگ در زمینه نرم‌افزاری نوت 6، به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای دیگر شک و شبهه خاصی در بخش سخت‌افزار فبلت جدید خود ندارد و احتمالا تولید انبوه آن را به‌زودی آغاز می‌کند. بدین ترتیب احتمالا طی هفته‌های پیش رو تصاویر لو رفته زیادی از این فبلت به دستمان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم هر چه زود تر بیاد به بازار