آیفون 2017 اپل

تغییرات اساسی احتمالا در آیفون 2017 اپل اتفاق خواهد افتاد

آیفون 2017 اپل گویا دستگاه بسیار هیجان انگیزی خواهد بود. این را کارشناسان بازار و تحلیلگران گوشی‌های هوشمند می‌گویند. یکی از این تحلیلگران وابسته به کمپانی اپل به ‌نام Ming-Chi Kuo در یک سخنرانی ضبط شده‌ درباره‌ی گوشی آیفون 7 گفته است که این گوشی نقاط فروش جذاب زیادی ندارد. این بدان معنا است که اپل می‌تواند برای ساخت گوشی میان‌ رده‌ی iPhone 7s برنامه‌ریزی نکرده و مستقیما به سراغ آیفون 8 (iPhone 8) سال 2017 خود برود.

گویا آیفون 2017 اپل با تغییرات عمده‌ای همراه خواهد بود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده‌، بازطراحی اساسی که انتظار داشتیم در مدل آیفون امسالی ببینیم، اتفاق نیفتاده و به‌جای آن باید برای سال 2017 منتظر تغییرات عمده در آن بود. شایعات حکایت از آن دارد که در آیفون 2017 اپل کل پنل جلو به نمایشگر Touch ID مجهز شده و حتی دوربین جلو و اسپیکرها نیز درون این نمایشگر قرار خواهند گرفت.

در تصاویری که به‌تازگی منتشر شده، طراحی اولیه‌ای از گوشی آیفون 7 به نمایش درآمد. این نمای شماتیک نشان داد که اندازه و طراحی نسل بعدی آیفون، آیفون 7، بسیار به گوشی iPhone 6s اپل شبیه است. به نظر می‌رسد که این طرح گویای آن باشد که برای دیدن تغییرات عمده‌ باید یک سال دیگر صبر کرده و منتظر گوشی 2017 اپل بود. درحالی که ممکن است آیفون 7 اپل در همان طرح و اندازه‌ی گوشی آیفون 6 اس بیرون آید؛ اما شایعه شده که خطوط آنتن در پشت این نسل جدید، حذف شده است.

آیفون 2017 اپلعلاوه بر تمامی مسائلی که در بالا به آن اشاره شد، آیفون 2017 اپل همچنین احتمال دارد با نمایشگر بزرگ آمولد 5.8 اینچی با شیشه‌ای منحنی شکل جلوه‌ گری کند.

بر اساس گفته‌های تحلیلگر Ming-Chi Kuo احتمالا باید انتظار دیدن یک گوشی هیجان انگیز را با خود به سال 2017 ببریم، زمانی که اپل قصد دارد تا با معرفی آیفون 2017 خود، همه را شوکه کند. مثل اینکه امسال غول تکنولوژی جهان با آیفون 7 نمی‌تواند جذابیت آن‌چنانی به همراه داشته باشد؛ اما اپل همیشه Apple بوده و همواره چیزی در چنته برای ارائه داشته است. باید دید؛ به نظر آیفون 2017 اپل، دیدنی‌تر از آیفون 7 امسال خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*