عنکبوت سیاه

مارول فیلم مستقلی برای کاراکتر «عنکبوت سیاه» خواهد ساخت

رئیس استودیو مارول در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خودش اعلام کرده که علاقه‌مند است تا از شخصیت عنکبوت سیاه (Black Widow) فیلمی مستقل بسازد. وی با تمجید از اسکارلت یوهانسون بازیگر این نقش در چندین فیلم، اعلام کرده که قطعاً در صورت ساخت خود این بازیگر نقش عنکبوت سیاه را ایفا خواهد کرد.

فیلم مستقل کاراکتر عنکبوت سیاه (Black Widow)

«بیوه سیاه» “Black Widow” نام یک شخصیت ابرقهرمانانه از کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. این کاراکتر توسط «استن لی» خلق شد و با همراهی «دان ریکو» و «دان هک» به تصویر کشیده شد. این شخصیت نخستین بار به‌عنوان یک جاسوس روسی به مبارزه با مرد آهنی (Iron Man) پرداخت. در ادامه به امریکا پناه آورد و مأمور جاسوسی شیلد شد و سپس به تیم انتقام جویان (Avengers) پیوست.

«اسکارلت یوهانسون» به ایفای نقش این شخصیت در فیلم‌های مرد آهنی 2008، انتقام جویان 2012، کاپیتان آمریکا:سرباز زمستان 2015 و در نهایت انتقام جویان: عصر اولتران 2015 پرداخت.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این کاراکتر هستید خبر خوبی برای شما داریم. احتمالاً در آینده‌ای نزدیک یک فیلم مستقل از عنکبوت سیاه را خواهید دید. «کین فیگ» رئیس استودیو مارول در تازه‌ترین مصاحبه خودش از علاقه‌مندی مارول نسبت به ساخت فیلم مستقل عنکبوت سیاه گفته است. وی در این باره می‌گوید:

تنها حرف زدن درباره یک کاراکتر نمی‌تواند تمامی خلاقیت‌ها و عواطف آن را به نمایش بکشد. ما معتقدیم که یک عنکبوت سیاه یک شخصیت شگفت انگیز است و اسکارلت یوهانسون به‌خوبی توانسته آن را به علاقه‌مندان بشناساند. او به‌خوبی در فیلم اونجرز درخشیده است و معتقدیم که می‌تواند به‌عنوان یک شخصیت ابرقهرمان، ستاره‌ی درخشان یک فیلم مستقل باشد.

یوهانسون در گذشته نیز به‌وسیله همکارانش مورد تقدیر قرار گرفته است و با توجه به صحبت‌های اخیر رئیس استودیو مارول، به نظر می‌رسد که در سال‌های پیش رو شاهد دیدار با کاراکتر عنکبوت سیاه با بازی اسکارلت یوهانسون در فیلمی مستقل خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اغا این عنکبوت سیاه دانلودش کجاشه

  2. Vaaaaay che khub man ashegh Scarlett Johansson am behtarin bazigare va alabate black widow

  3. کاملا قابل پیش بینی بود.
    اول به خاطر بازیگرشه. یوهانسون، با اینکه من زیاد ازش خوشم نمیاد، اما خب طرفدار زیاد داره! و این روزا تو هالیوود کارش گرفته.
    دوما و مضاف بر اولا، کارکتر عنکبوت سیاه، کارکتر خاص و جذابیه و تو فیلمای مارول هم پرطرفدار بود.