اپلیکیشن یوتیوب

اپلیکیشن یوتیوب به‌زودی صاحب یک پیام‌رسان خواهد شد

گوگل تصمیم گرفته تا با اضافه کردن بخشی جهت ارسال و دریافت پیام‌ها به اپلیکیشن یوتیوب (Youtube) ، کاربران را برای دقایق بیشتری درون یوتیوب نگه دارد. این قضیه را می‌توان یک معامله دو سر سود برای کاربران و گوگل دانست، چراکه کاربران می‌توانند ویدیوهای بیشتری را بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن ببینند و این به معنی سودآوری بیشتر گوگل است.

یوتیوب (Youtube) به‌زودی ویژگی جدید و جذابی را به خود خواهد دید که آن یک پیام‌رسان است. ظاهراً گوگل متوجه شده که مردم علاقه زیادی به صحبت کردن در ارتباط با ویدیوهای آپلود شده دارند اما بخش نظرات نمی‌تواند فضای جذابی برای نگه داشتن کاربران باشد.

آیا کاربران نیازی به وجود یک پیام‌رسان در اپلیکیشن یوتیوب خواهند داشت؟

بنابراین به نظر می‌رسد که نخستین راه‌حل ایجاد یک پیام‌رسان به‌صورت مستقیم داخل اپلیکیشن یوتیوب است. این بدین معنی است که تا چندی دیگر نیازی به کپی کردن لینک‌های یوتیوب و فرستادن آن‌ها برای دوستان خود توسط سایر پیام‌رسان‌ها نخواهید داشت. شما قادر خواهید بود تا به‌راحتی هر چه تمام از طریق خود اپلیکیشن یوتیوب برای دوستان خود پیام بفرستید. درواقع بعد از آن‌که پیام‌رسان یوتیوب عرضه شود، تب جدیدی به نام “Messaging” به اپلیکیشن یوتیوب افزوده خواهد شد تا از آن طریق بتوانید تمامی پیام‌های خود را مدیریت کنید.

اپلیکیشن یوتیوب

در اصل هدف پشت این تئوری نگه داشتن کاربران در خود اپلیکیشن و ترغیب کردن به تماشای ویدیو‌های بیشتر است؛ بنابراین می‌تواند چنین چیزی برای گوگل و تولیدکنندگان محتوی نیز سودآوری بیشتری را به همراه داشته باشد. این ایده‌ی بدی نیست اما هنوز درصد موفقیت وجود یک پیام‌رسان در اپلیکیشن یوتیوب نامشخص است. امروزه آن‌قدر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان زیاد شده‌اند که شاید کمتر حس شود کسی نیازی به یک پیام‌رسان جدید داشته باشد.

پیام‌رسان یوتیوب از امروز در اختیار گروه کوچکی از کاربران قرار خواهد گرفت و یوتیوب قصد دارد تا با این کار میزان موفقیت سرویس مسیجینگ خود را بیازماید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*