The Grand Tour؛ برنامه‌ی جدید آمازون پرایم با اجرای جرمی کلارکسون

The Grand Tour؛ برنامه‌ی جدید آمازون پرایم با اجرای جرمی کلارکسون

جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) را تمام علاقه‌مندان به دنیای خودرو و اتومبیل‌رانی می‌شناسند. این مجری انگلیسی‌زبان که صراحت خاصی در برنامه‌هایش دارد، پیش از این در برنامه‌ی تخت گاز ایفای نقش می‌کرد و از این پس هم در برنامه‌ی جدید آمازون به نام The Grand Tour اجرا خواهد داشت.

روند تولید این برنامه‌ی جدید که قرار است با تهیه‌کنندگی کمپانی آمازون و برای سرویس تلویزیون اینترنتی پرایم (Prime) این شرکت ساخته شود، در ماه جولای سال گذشته (اواسط تیر ماه سال ۹۴) آغاز شد و تا همین چند روز پیش، هیچ نامی برای آن انتخاب نشده بود؛ یا این‌که حداقل انتخاب شده بود و به مخاطبان اعلام نشده بود.

اما روز جمعه و در یک توییت رسمی، نام «تور بزرگ» یا همان The Grand Tour برای این برنامه در نظر گرفته شد و این موضوع از سوی مجری اصلی آن یعنی جرمی کلارکسون هم تایید شد. علاوه بر کلارکسون، دو یار همیشگی او که در سری تخت گاز (Top Gear) هم همراه او بودند یعنی جیمز می (James May) و ریچارد هموند (Richard Hammond) نیز در کنار او ایفای نقش خواهند کرد تا این تیم همیشه محبوب بعد از مدت کوتاهی از قطع همکاری‌شان با شبکه‌ی بی بی سی، بار دیگر با یک برنامه ی جذاب میهمان خانه‌‌های علاقه‌مندان دنیای سرعت و موتور شوند.

The Grand Tour؛ برنامه‌ی جدید آمازون پرایم با اجرای جرمی کلارکسون

این برنامه قرار است با همان استایل همیشگی جرمی کلارکسون و گروهش یعنی مشابه سبک تخت گاز ساخته شود، با این تفاوت که رویکرد آنها کمی جهانی‌تر خواهد بود و قرار است که به اکثر نقاط مختلف جهان سفر کنند و برنامه‌های جذابی را در کشورهای مختلف تهیه کنند. در هر سفر علاوه بر بررسی مدل‌های مختص آن منطقه و خودروهای محبوب مردم آنجا، قرار است یک استودیوی سیار در یک سازه‌ی موقتی نظیر چادرهای وسیع برپا شود و میهمانان ویژه‌ی آن منطقه و تماشاچیان در آن حاضر شوند تا علاوه بر فعالیت‌های رانندگی میدانی، یک برنامه‌ی داخل استودیویی نیز ضبط شود.

The Grand Tour؛ برنامه‌ی جدید آمازون پرایم با اجرای جرمی کلارکسون

در این برنامه علاوه بر جرمی کلارکسون ، دو یار همیشگی‌اش هم در کنار او خواهند بود

البته علاوه بر این اطلاعات، تاریخ عرضه‌ی برنامه‌ی The Grand Tour جرمی کلارکسون هم مشخص شده است و اوایل پاییز برای شروع پخش اولین قسمت آن در نظر گرفته شده است. تا به اینجای کار، ساخت و پخش حداقل ۳ فصل از این برنامه‌ی مستندگونه قطعی شده است و در صورت جلب رضایت کاربران، احتمالا با یک سری چند‌ساله‌ی دیگر از این تیم محبوب همراه خواهیم شد.

جالب است بدانید که مستند فوق محبوب تخت گاز نیز با اجرای مجری طناز انگلیسی، کریس ایوانس (Chris Evans)، در حال طی کردن مراحل نهایی تولید است و اولین قسمت آن قرار است تا اواسط خرداد ماه در شبکه‌ی بی بی سی پخش شود.

The Grand Tour؛ برنامه‌ی جدید آمازون پرایم با اجرای جرمی کلارکسون

مت لبلانک (Matt LeBlanc) یکی از هنرپیشگان محبوب سریال دوستان (Friends) به همراه ادی جوردن (Eddie Jordan) که یکی از افراد شناخته‌شده در دنیای موتورسواری است، مهمانان ویژه‌ی اولین قسمت از سری جدید تخت گاز خواهند بود؛ باید تا حدود بیست روز دیگر منتظر ماند و دید که آیا این مستند محبوب می‌تواند بعد از جدایی جرمی کلارکسون محبوب و تیم مجرب‌اش، باز هم آن توفیق گذشته را در جذب مخاطب به‌ دست آورد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تخت گتز فقط با جرمی و جیمز و ریچارد خوب بود . طبیعتی هست بعد از خروج جرمی که در ادامه اش جیمز و ریچارد هم در کنارش استعفا دادن تعداد مخاطب های این برنامه کمتر میشه . ولی از طرفی برنامه grand tour که میگن فقط با اینترنت میشه دید باز هست طبیعی هست که همون 300 میلیون مخاطب قبلی نمیتونن این برنامه رو ببینن . شاید خیلی خیل بهتر از تخت گاز درست کنن ولی اون مخاطب 300 میلیونی رو اصلا نمیتونه جذب کنه که به نوعی واسه تماشاگر ترکیب تخت گاز و این سه مجری اصلی خوب وبد و مخاطب رو جذب میکرد من تخت گاز 23 رو ندیدم ولی فکر نکنم خوب بسازن چند تریلر دیدم ولی تماشایی نبود ولی grand tour که دارم پیج اصلی هر سه مجری رو دنبال میکنم به نظر میاد خوب باشه . امیدوارم اونقدر خوب باشه که بزنه تو دهن تخت گاز . که کارگردانش جرمی رو به خاطر دعوا باهاش اخراج کرد خخخخخ . به هر حال امیدوارم هر چه زودتر بیاد و ببینیم از اینترنت با تشکر از اطلاع رسانی . grand tour رو هم چند روز قبل در پیج اینا دیدم اسم برنامه امیداروم خوب باشه با تشکر از اطلاع رسانی