گوشی Moto G4

پنل جلویی گوشی Moto G4 به نمایش درآمد

گوشی Moto G4 نسل چهارم سری موتو G بوده که تا یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد. لنوو در حال برنامه‌ریزی برای رویداد نهم ماه ژوئن (20 خرداد ماه) است. رویدادی که در آن این کمپانی احتمالا نسل چهارم از سری گوشی‌های موتو G و همچنین نسل چهارم از سری گوشی‌های موتو X خود را رونمایی کند.

با نزدیک‌تر شدن تاریخ این رویداد، خبرها و عکس‌های بیشتری از این محصولات به بیرون درز کرده و آسیاب شایعات با سرعت هرچه تمام‌تر خبرهای مربوط به آن را ریز و ریزتر می‌کند. امروز نیز تصاویر جدیدی از مجموعه‌ی پنل جلویی گوشی Moto G4 در فضای آنلاین ظاهر شد. این عکس‌ها در وب‌سایت دیده eBay دیده شده و به لطف این تصاویر اندازه‌ی نمایشگر و رزولوشن آن تا حدودی مشخص شد.

بر اساس تصاویری که از مونتاژ این گوشی دیده شد، کانکتور قرار گرفته در پشت این گوشی به نمایش درآمد. نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل مربوط به گوشی Moto G4 بخشی از این تصاویر است.

تصویری جدید پنل جلویی گوشی Moto G4 را در معرض دید قرار داد

در این تصویر منتشر شده، بریده شده‌ی کلید اصلی این گوشی به‌وضوح دیده می‌شود. این موقعیتی است که نباید در آنجا قرار گیرد؛ مگر آنکه اسکنر اثرانگشت نیز باشد. این خصوصیت گذشته‌ی گوشی‌های موتو بوده که دکمه‌ی اصلی و چنین سنسوری نداشتند و از آنجایی که کمپانی Lenovo تایید کرده که تمامی دستگاه‌های کمپانی موتورولا که امسال وارد بازار خواهند شد به روش‌های احراز هویت بیومتریک مجهز خواهند شد – بیومتریک یا زیست سنجی به روش‌های خاص امنیتی اطلاق می‌شود که در آن برای کنترل دستی و برقراری امنیت از خواص اندازه‌گیری بدن انسان یا هر موجود زنده‌ی دیگری استفاده می‌شود – این نظریه‌ی بسیار خوبی است.

دقیقا مشخص نیست که این پنل جلویی متعلق به کدام مدل از گوشی Moto G4 است. برخی شایعات منتشر شده در گذشته، بیان کرده بودند که امسال دو مدل از گوشی‌های موتو G وارد بازار خواهند شد. گوشی موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس (G4 Plus) اگر این اندازه‌ی نمایشگر موتو جی 4 پلاس باشد؛ پس به‌احتمال‌زیاد نمایشگر گوشی Moto G4 باید در ابعاد 5 یا 5.2 اینچ خودنمایی کند. در هر صورت این خبرها نیز در حد و اندازه‌های شایعه است؛ بنابراین برای خواندن آن چاشنی نمک را فراموش نکنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*