گوشی Gree 2

گوشی Gree 2 ؛ پرچم‌داری با اسنپدراگون 820 و نمایشگر 2K

گوشی Gree 2 پرچم‌دار جدید کمپانی گری خواهد بود. Gree یک برند نا‌آشنا در بازار گوشی‌های هوشمند است. کمپانی Gree یک شرکت تولیدکننده‌ی لوازم خانگی در چین و بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان بوده که گویی اخیرا به بازار پرسود گوشی‌های هوشمند علاقه‌مند شده است.

بنابر گزارش‌های رسیده، این کمپانی گوشی پرچم‌دار جدید خود را با مشخصات بسیار شگفت‌انگیز ارائه خواهد داد. تصاویر متعددی از آن در فضای مجازی منتشر شده است. این گوشی با برچسب قیمتی 3000 یوان یعنی چیزی در حدود 460 دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ اما ببینیم این کمپانی ناشناس در این صنعت چه چیزی به خریداران ارائه خواهد داد.

گوشی Gree 2 پرچم‌دار جدید کمپانی گری خواهد شد

این دستگاه که از آن با عنوان گوشی Gree 2 نام برده می‌شود، در یک بدنه‌ی تمام فلزی و با نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2K ظاهر خواهد شد. از نظر ظاهری گوشی عالی به نظر می‌رسد و کلید خانه (Home) به‌وضوح در آن قابل مشاهده است.

گوشی Gree 2 از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 قدرت گرفته و گویا با 4 گیگابایت رم و از حیث فضای ذخیره‌سازی در دو مدل 32 گیگابایتی یا 64 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

شایعات منتشر شده در پیرامون این محصول جدید کمپانی گری نشان از آن دارد که یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلوی آن خواهد نشست. جزئیات بیشتر از گوشی Gree 2 ازجمله ویژگی‌های اتصالی آن هنوز مشخص نشده است؛ اما با داشتن همین دانسته‌ها باید گفت این گوشی جدید نباید پرچم‌دار دست و پا بسته‌ای باشد.

گوشی Gree 2؛ این نام را به خاطر بسپارید تا در آینده ببینیم بزرگ‌ترین کمپانی سازنده‌ی سیستم‌های تهویه، با چه محصولی وارد بازار گوشی‌های هوشمند خواهد شد. با ما همچنان بمانید تا با هم ببینیم داستان این محصول چه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*