موبایل‌های ساده

آیا می‌دانید استفاده از موبایل‌های ساده در آمریکا رو به رشد است؟

در دنیای امروزی تکنولوژی، معمولا گوشی‌های هوشمندی که صفحه نمایش آن‌ها دارای رزولوشن بالایی است طرفداران بیشتری به همراه دارند و کاربران در زمان خرید معمولا به امتیاز بنچمارک منتشر شده توجه زیادی دارند. در حال حاضر گوشی هوشمندی با پردازنده اسنپدراگون 820 و رم 6 گیگابایتی که قادر به بارگذاری 40 اپلیکیشن هم‌زمان است، یک دستگاه ایده‌آل به شمار می‌آید و هرکسی مشتاق به خرید آن است، البته این موضوع در کشور آمریکا قدری متفاوت شده و ظاهرا موبایل‌های ساده رشد بیشتری را نسبت به چند ساله گذشته داشته‌اند.

اکثر شرکت‌های سازنده موبایل به دنبال تولید دستگاه‌های باکیفیت و قدرتمند هستند، در واقع این سری از دستگاه‌ها محبوبیت خاصی دارند، اما همان‌طور که در ابتدای خبر اشاره کردیم فروش گوشی‌های ساده در طول چند سال اخیر افزایش یافته و رکورد فروش جدیدی را به ثبت رسانده است. با توجه به گزارش منتشر شده از سوی IDC حدود 24.2 میلیون گوشی ساده در ایالات متحده آمریکا فروخته شده است.

وال استریت تخمین زده که از میان هر هفت کاربر یکی از آن‌ها کار با گوشی‌های هوشمند پیچیده را ترجیح می‌دهد. بیشتر افراد ظاهری کاربرپسند و ساده را در دستگاه‌های موبایل ترجیح می‌دهند.

موبایل‌های ساده

 

از سوی دیگر نه تنها گوشی‌های هوشمند قیمت بالایی دارند و مصرف باتری آن‌ها بیش از اندازه است، پس بسیاری از افراد موبایل‌های ساده و ارزان‌تر را انتخاب می‌کنند. البته گوشی‌های هوشمند اندرویدی و ویندوزی هم با قیمت مناسب‌ و نسبتا ارزان در بازار وجود دارند. اگر شما هم از افرادی باشید که موبایل تنها یک وسیله ارتباطی برای شما است و فقط از آن برای ارسال پیام، برقراری تماس و ذخیره شماره مخاطب استفاده می‌کنید یکی از همین موبایل‌های ساده که قیمتی بین 30 تا 50 دلار دارند برای شما مناسب است. البته لازم به ذکر است که برخی از این گوشی‌های ساده از اینترنت 3 جی پشتیبانی می‌کنند.

گوشی ZTE Z222 تمام مزایایی که یک دستگاه موبایل می‌تواند داشته باشد را دارد که از جمله آن می‌توان به صفحه کلید تی 9 (T9) و دوربین کاربردی اشاره کرد. به هر حال این دستگاه، فروش فوق‌العاده‌ای را داشته است و حال باید ببینیم تا پایان سال 2016 چه رکورد فروشی را در آمریکا به جای می‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*