گوشی Axon 2

گوشی Axon 2 از طراحی منحصر به فردی بهره می‌برد

گوشی Axon 2 با طراحی جدیدی وارد بازار خواهد شد، این جمله را مدیر‌عامل کمپانی زد تی ایی با انتشار عکس‌هایی از این گوشی به ما فهماند. در این چند وقت پرچم‌دار جدیدی از زد تی ایی دیده نشده است؛ اما گویی روند در حال تغییر است.

مدیرعامل کمپانی ZTE، آقای Zeng Xuezhong، تصاویری از دستگاه پرچم‌دار جدید کمپانی خود، گوشی Axon 2 را در صفحه شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به نمایش گذاشت. این اولین نگاه ما به گوشی پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی زد تی ایی است. گفته می‌شود این دستگاه با طراحی‌ای جدید و بدون هیچ‌گونه پیچی در قسمت زیر قاب، ظاهر خواهد شد.

طراحی تن‌پوش گوشی Axon 2 در تصویری به نمایش درآمد

در تصویر بالا می‌توانید ببینید که گوشی چه طراحی ساده‌ای دارد. پرچم‌دار جدید اکسون در قسمت پایین بدنه تنها پورت یو اس بی و میکروفون دارد؛ بنابراین از اسپیکر در این قسمت هیچ خبری نیست؛ اما سوال دیگری مطرح می‌شود. اگر اسپیکرهای در پایین دستگاه وجود ندارد پس احتمالا در پشت دستگاه جای گرفته، موقعیتی که چندان دلپذیر به نظر نمی‌رسد – وجود اسپیکر در پشت باعث می‌شود اگر گوشی بر روی یک سطح صاف قرار گیرد، صدای خفه‌ای تولید کند – امیدوارم که ZTE در طراحی جدید، برای این مشکل راه حلی در نظر گرفته باشد. هر چند که این راه حل ممکن است که پیدا شده باشد. در تصاویر منتشر شده‌ی قبلی از گوشی اکسون 2 در TENAA، اسپیکرها در جلوی گوشی دیده شدند، این موقعیت مناسبی است و باید امیدوار بود که این موقعیت به همان صورت باقی بماند.

یکی از نکات جالب دیگر در طراحی این گوشی نبود پیچ‌های سنتی در آن است. پیچ‌ها به خوبی می‌توانند که دستگاه‌ها را به هم بدوزند، شاید دیدن کالبد شکافی جدید پرچم‌دار زد تی ایی خالی از لطف نباشد. باید دید طراحی بدون پیچ چگونه است و چه کیفیتی خواهد داشت.

گوشی اکسون 2 از قبل در تنا ظاهر شده و برخی از مشخصات آن نیز آشکار گردید. انتظار می‌رود گوشی Axon 2 به پردازنده‌ی قدرتمند 4 هسته‌ای اسنپدراگون 820 مجهز شود. 4 گیگابایت رم داشته و از 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار شود. فضای ذخیره‌سازی این دستگاه از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

در پشت این گوشی هوشمند یک سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی و در جلوی آن برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 8 مگاپیکسلی جای گرفته است و در انتها یک باتری قابل قبول 3140 میلی‌آمپر ساعتی به آن نیروی روشنایی می‌دهد. مجموع این مشخصات پرچم‌دار جدید ZTE را نشان می‌دهد.

درحالی‌که مشخصات بالا هنوز از طرف کمپانی به‌صورت رسمی تایید نشده است؛ اما به گفته‌ی نویسنده‌ی این متن در سایت منبع، وجود یک پنل شارپ با کیفیت 2K در آن حتمی خواهد بود. باید دید، با این تفاسیر گوشی اکسون 2 می‌تواند گوشی جالبی باشد.

گوشی Axon 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همه موبایلها شبیه به هم شده. این ترکیبی از آیفون و htc هستش

  2. Zte axon که خودش یکی از بهترین طراحی ها و منحصر به فرد ترین طراحی رو بین گوشی ها داشت!
    امیدوارم تغییرش نده.
    اتفاقا گوشی محبوب من تو طراحی بود.
    کلا تو طراحی، zte کنار سونی نامبر وانن.
    یه سر و گردن بالاتر از سام و الجی و ایفون و باقی ارازل.