گوشی هواوی آنر وی 8

گوشی هواوی آنر وی 8 رسما رونمایی شد؛ صفحه نمایش 2K و دو دوربین در پشت

بالاخره گوشی هواوی آنر وی 8 (Huawei Honor V8) رونمایی شد. این محصول در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد و مدل اصلی آن از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت 2K بهره‌مند است. همچنین رنگ بندی‌های متنوع گوشی جدید هواوی همراه با دو دوربین در قسمت عقب موجب شده تا آن به محصولی جوان پسند تبدیل شود.

آنر وی 8 ویژگی دو دوربین پشتی هواوی پی 9 را به ارث برده است

هواوی پرچم‌دار محصولات آنر «گوشی هواوی آنر وی 8» (Huawei Honor V8) را طی یک رویداد خبری در چین رونمایی کرد. این کمپانی طی چند هفته گذشته تیزرهایی را از این محصول منتشر کرده بود و همان‌طور که انتظار می‌رفت شما با یک گوشی بسیار مناسب روبه‌رو خواهید بود.

گوشی هواوی آنر وی 8 (Huawei Honor V8) دارای یک طراحی فوق‌العاده زیبا همراه با بدنه‌ای تمام فلزی و با کیفیت است. شاید در نگاه نخست شباهت‌هایی را نیز بین این محصول و هواوی پی 9 (Huawei P9) بتوان مشاهده کرد. هواوی محصول تازه وارد خود را در 6 رنگ متنوع سفید سرامیکی، رز طلایی، نقره‌ای یخی، طلایی شامپاینی، خاکستری فیلی و همچنین طلایی پلاتینی عرضه کرده است و هدف عرضه این محصولات جوانان هستند؛ چرا که علاوه بر رنگ بندی متنوع این محصول از صفحه نمایش بسیار باکیفیتی برخوردار بوده که مناسب استفاده در هدست‌های واقعیت مجازی است. محصول تازه وارد هواوی دارای ابعاد 157 در 77.60 در 7.75 میلی‌متر است و وزن آن نیز حدود 170 گرم است.

گوشی هواوی آنر وی 8

گوشی هواوی آنر وی 8 با یک صفحه نمایش 5.7 اینچی 2K و تراکم پیکسلی 551 ppi همراه شده است. هرچند که نسخه استاندار و ارزان قیمت‌تری از این محصول نیز وجود دارد که دارای یک صفحه نمایش فول اچ‌دی است. صفحه نمایش با کیفیت تنها ویژگی این صفحه نمایش نخواهد بود؛ هواوی برای صفحه این محصول از یک تکنولوژی حرفه‌ای محافظ چشم استفاده کرده است. ابعاد این صفحه نمایش نیز همراه با بلندگوهای استریو ایده آل تماشای فیلم‌های سینمایی در حالت لنداسکیپ است.

در زیر قاب این گوشی هوشمند ما شاهد حضور یک تراشه Kirin 950، تراشه 8 هسته‌ای همراه با کمک تراشه i5، چهار گیگابایت حافظه رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به‌وسیله کارت میکرو‌SD هستیم. از نظر قدرت نیز این گوشی از یک باتری 3,500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 9V 2A هستیم. علاوه بر همه این‌ها باید به حضور تکنولوژی اسکنر اثر انگشت سه‌بعدی و کیت NFC اشاره کرد که به جذابیت آن می‌افزایند.

دوربین جذاب و البته پیچیده‌ی گوشی هواوی آنر وی 8

همان‌طور که در تصاویر مشخص است گوشی هواوی آنر وی 8 (Huawei Honor V8) در قسمت پشتی دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی است. یکی از این سنسورها وظیفه‌ی دریافت اطلاعات مربوط به رنگ‌های سیاه و سفید است و دیگری نیز اطلاعات سایر رنگ‌ها را جمع آوری می‌کند. دوربین جلویی این محصول نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. از تکنولوژی‌های تعبیه شده در این دوربین‌ها باید به PDAF، فوکوس عمق میدانی و همچنین فوکوس لیزری اشاره کرد که هر سه فوکوس‌هایی با قابلیت‌های متفاوتی هستند.

گوشی هواوی آنر وی 8شاید یکی از قابلیت‌های مبهمی که این محصول حاوی آن است «دوربین پانوراما پویای سه بعدی» است. تابه‌حال هیچ نمونه تصویری از آن منتشر نشده ولی به‌زودی به بررسی آن خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم آنر وی 8 را با نسل‌های گذشته مقایسه کنیم، این محصول از نظر ابعاد 36 درصد بزرگ‌تر از آنر 6 پلاس شده که البته افزایش 40 درصدی قدرت را نیز به همراه داشته است.

از گزینه‌های ارتباطی گوشی هواوی آنر وی 8 نیز باید به 4G LTE، پشتیبانی از دو سیم کارت، وای-فای، درگاه IR و NFC اشاره کرد. این گوشی هوشمند در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد که از نظر کیفیت صفحه نمایش و حافظه داخلی با یکدیگر متفاوت هستند؛ هرچند که هر سه مدل از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو و رابط کاربری EMUI 4.1 بهره می‌برند.گوشی هواوی آنر وی 8

قیمت مدل مجهز به 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش فول اچ‌دی و بدون کیت NFC حدود 352 دلار است. قیمت مدل مجهز به 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش فول اچ‌دی همراه با کیت NFC حدود 383 دلار و همچنین قیمت مدل اصلی این محصول نیز همراه با 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایت، صفحه نمایش 2K و کیت NFC حدود 430 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سلام قیمت وی 8 چقده …اومده توی بازار ایران …آنر 8 چی ؟؟؟؟؟

  2. با عرض سلام خدمت خدمت مدیران محترم سایت خواستم بدونم این گوشی کی وارد ایران میشه؟ باتشکر از سایت خوبتون

  3. دوستان عزیز. مهندسای محترم .. کمپانی هواوی رو باید به عنوان یک رقیب جدی دانست.. اتفاقا نسبت به زمانی که پا به عرصه تولید گوشی کرده پیشرفت چشمگیری داشته.. به زودی از سامسونگ الجی. جلو میزنه..

  4. اقا حامد عمو جون شما به من یه گوشی خوب معرفی که مال امسال باشه و صفحه نمایش اش 2k باشه و قیمت ارزان زیر 450$ و ظاهری زیبا و صفحه نمایش بزرگ و دوریبن خوبی داشته باشه اگر پیدا گردی بگو به من تا دیگه حتی یه بار هم نیام تو سایت . ببین تو احتمال یا اولته توی این سایت امدی یا هیچ وقت درمورد هیچی تحقیق نگرده بی گدار به اب میزنی تو هیچ وقت یه گمپانی رو پیدا نمیکنی که ریسک به این بزرگی رو به جون بخره هیچ وقته قیچ وقت تو تا به حال کمپانی رو دیدی که از پرچمدار های اصلی خودش بگزره و پرچمدار یه پرچمدار جدید که زیر شاخه شرکت هست رو بده بیرون واز سود دو پرچم دار جدیداش نترسه و پرچم دار زیر شاخه شرکت اش رو با حدودا نسف قیمت پرچمدار های اصلی اش یعنی همون هوای پی9 و پی 9پلاس به فروش بزاره هزگز همچین ریسکس رو ندیدی. اقا حامد پس بهتر دفعه بعد قبل از اینکه نطر منفی ای در مورد یه ابرگوشی ارزون بدی یکم درمورد خود کمپانی شرکت و خود گوشی تحقیق کرده باشی دوست گرامی.

  5. نوآوری هایی که ال جی و هواوی در زمینه دوربین بکارمیبرن خیلی جالب وامیدوارکنندست.بخصوص هواوی که ساعت و دوربین واقعیت مجازی خوبی تولید کرده وثابت کرده همه کشورها میتونند محصولات رقابتی تولید کنند.

  6. آخه یعنی چه هوآوی این همه بچه بیرون میده؟ مثل اینکه هوآوی هم از سامسونگ یاد گرفت. قضیه لوس شده باید TEANA بی رویه شناسنامه صادر نکنه و جلوی اینهمه زاد و ولد برند ها رو بگیره!

    • اخه این چه نظریه میدی..امروزه بیشترمردم سروکارشون باگوشیهای هوشمنده…نمیشه که بازار انحصاری تحت اختیارچندتا برندباشه…توی عصرتکنولژی وفناوری داریم زندگی میکنیم واین مسیرباقدرت داره پیش میره..تواین زمینه هم همه دارن سعی میکنه به بهترین برسن..خصوصا کشور چین که بنظرمن همین الان هم کمپانی های خیلی قدرتمندی رو کرده.مثل هواوی.شیاومی.ویوو.زد تی ای.لنوو.میزو…بعیدهم نیست تاچندسال آینده غولهای کنونی دنیارو پشت سربزارن..

      • درسته گرامی کمپانی های چینی پیشرفت خیلی عظیمی کردن
        نمونش میتونم به شرکت LeEco اشاره کنم که چند وقت پیش از اتومبیل برقی و خودران خودش رونمایی کرد و ما هم اون رو پوشش خبری دادیم.
        هواوی هم سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند دنیاست و به نظر تا 2 الی 3 سال آینده جای اپل رو تو رده دوم خواهد گرفت.