محصولات جدید موتورولا

لنوو از محصولات جدید موتورولا در Tech World 2016 رونمایی خواهد کرد

اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید حتما از این موضوع مطلع هستید که سال 2016 به پنجمین ماه خود رسیده و هنوز موتورولا محصولی معرفی نکرده است. حال به نظر می‌رسد که زمان معرفی محصولات جدید موتورولا مشخص شده است.

لنوو کمپانی است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و این فعالیت‌ها را می‌توان در بازار موبایل نیز مشاهده کرد. پس از خریدن موتورولا توسط این کمپانی، شاهد فعالیت بیشتر لنوو در بازار موبایل بودیم.

امروز کمپان لنوو رسما اعلام کرد که در کنفرانس Tech World 2016 از محصولات جدید موتورولا رونمایی خواهند کرد. این رویداد قرار است در نهم ژوئن (بیستم خرداد) برگزار شود. لنوو اطلاعات دقیقی در مورد اینکه برنامه‌هایشان در رویدادی که پیش رو داریم چه خواهد بود و همین سبب می‌شود تا با توجه به شایعات و اخباری که در گذشته منتشر شده بود حدس بزنیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

آنچه خبرگزاری‌ها را به شک انداخته به کار بردن جملاتی در مورد عکس‌برداری بوده که همین امر سبب می‌شود رونمایی از یک دوربین را حدس بزنیم و یا شاید هم منظور مسئولان لنوو در مورد دوربینی باشد که در گوشی‌های هوشمند آن‌ها مانند پروژه تانگو (Project Tango) استفاده خواهد شد.

پروژه‌ تانگو یکی از پروژه‌هایی است که گوگل نیز انجام آن را در سر می‌پروراند و اوایل امسال بود که خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌که لنوو به همکاری گوگل در حال ساخت این پروژه هستند. انتظار می‌رفت این گوشی در تابستان امسال رونمایی شود؛ اما مدیرعامل لنوو به ماه جولای اشاره کرده بود.

هرچند اخبار حواشی پروژه تانگو همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود که در رویداد تک ورلد 2016 از این پروژه رونمایی شده و در خرداد ماه نیز احتمالا عرضه نیز گردد. پروژه تانگو برای اولین بار در رویداد CES امسال معرفی شد و بعد از آن سخنی از آن به زبان نیامد تا به امروز که خبرهایی از رونمایی آن به گوش می‌رسد.

برای کسانی که کنجکاوند بدانند پروژه تانگو چیست باید بگویم که این محصول قرار است قدرت واقعیت افزوده را به گوشی‌های هوشمند بیاورد تا بتوان از این تکنولوژی در بازی‌ها، نقشه و ناوبری استفاده کرد؛ البته قابلیت‌های این تکنولوژی به همین‌جا ختم نمی‌شود و باید صبر کرد و دید که امکاناتی برای این تکنولوژی منحصر به فرد در نظر گرفته شده است.

در کنار این پروژه، محصولات جدید موتورولا نیز به نمایش گذاشته و قرار است در این رویداد از آن‌ها رونمایی شود. از جمله محصولات جدید موتورولا می‌توان به گوشی‌های جدیدی مانند موتو ایکس 4 اشاره کرد که قرار است نقش پرچم‌دار موتورولا در سال 2016 را ایفا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*